    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Majątek sieci dla stoważyszenia!!!
    Date: Fri, 17 Jan 2003 09:26:10 +0100

    Użytkownik "Maciek" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b06ngi$p9n$1@news.lublin.pl...
    > Witam!!!
    > Jak poradzić sobie z tym???
    > Jest sieć zrobiona niedawno, bez zadnego stowarzyszenia itp... Chcę teraz
    > założyć stowarzyszenie zwykłe i :
    > - co będzie z "majątkiem" sieci który już mamy? a chyba trzeba będzie
    > przepisać go na stoważyszenie???
    > - każdy kto jest w sieci treraz będzie musiał przystąpić do stowarzyszenia
    > ale przecież dał już a instalacje.... Czy poprostu opłata człownkowaska
    > będzie wynosiła 1zł:)))

    sprawa prosta, stowarzyszenie musi przejac okablowanie,
    i wszystkie karty sieciowe. Robisz nastepnie zgromadzenie
    i glosujecie aby karty sieciowe zostaly udostepnione rowno,
    po 1 sztuce kazdemu czlonkowi stowarzyszenia.

    NIE wciagajcie calych komputerow do stowarzyszenia, niech
    pozostana prywatna wlasnosci ludzi!