  • 1. Data: 2008-01-03 19:31:07
    Temat: Macierzyński - 18 czy 20dni?
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Jeśli dziecko urodziło się w październiku 2007 (pierwsze dziecko) to jak
    długi urlop macierzyński przysługuje mamie? stare 18 tygodni czy nowe 20?

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2008-01-04 12:51:40
    Temat: Re: Macierzyński - 18 czy 20dni?
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    > Jeśli dziecko urodziło się w październiku 2007 (pierwsze dziecko) to jak
    > długi urlop macierzyński przysługuje mamie? stare 18 tygodni czy nowe 20?

    Nie bardzo rozumiem, bo - o ile mi wiadomo - ostatnia zmiana Kodeksu pracy w tej
    mierze miala miejsce w 2006 roku i wprowadzila 18 tygodni na pierwsze dziecko,
    20 na nastepne i 28 przy porodzie mnogim.

    Watpliwosci byly co do dzieci urodzonych >okolo< wejscia w zycie tej zmiany,
    czyli w 2006 (ale przepisy wprowadzajace calkiem zgrabnie to rozwiazaly). Ale co
    do dziecka ur. w X 2007? Nie bardzo widze tu jakiekolwiek watpliwosci.