  • 1. Data: 2003-07-29 07:58:39
    Temat: MZBM
    Od: Michasia <m...@o...pl>

    Czy ktos posiada informacje na temat zasad przyznawania mieszkan z MZBM? bo
    jedna sprawa nie daje mi spokoju:

    Z mezem jestem po slubie 4 lata mamy 3 letniego synka, zlozylismy wniosek o
    przyznanie nam mieszkania, a obecnie _goscinnie nocuje u meza_ i jego
    rodzicow, w miedzyczasie dom moich rodzicow gdzie jestem zameldowana spalil
    sie kompletnie i zostal uznany jako ze nie mozna w nim mieszkac. Wydawaloby
    sie ze jestem w pierwszym rzedzie do mieszkania ale... Co 3 miesiace musimy
    przedstawiac zarobki malzonka, jednakze ostatnio z winy firmy gdzie maz
    pracuje, przedstawilismy zaswiadczenie zbyt pozno, i dzis bylismy dac
    nastepne zaswiadczenie a Pani w MZBM powiedziala ze: ostatnie panstwa
    zaswiadczenie o zarobkach zostalo przyniesione zbyt pozno, a w tym czasie
    rozpatrywane byly wnioski, jako ze nie rozpatrujemy wnioskow bez
    zaswiadczenia o zarobkach nie zostal rozpatrzony panstwa wniosek. I teraz
    musze od nowa latac po urzedach by przyniesc nowy wniosek, i wygladac to
    praktycznie bedzie tak jako ze staram sie o mieszkanie od teraz, a trwa to
    juz ponad dwa lata. Czy taka sytuacja jest normalna, przeciez mieli
    poprzednie zaswiadczenia, czy mozna z tego tytulu nie rozpatrywac wniosku?

    Jesli ktos posiada jakies informacje na ten temat prosze cos napisac, czy
    moje uwagi maja jakies podstawy czy nie, bo naprawde mieszkanie z takim
    tesciami pod jednym dachem doprowadza juz do nerwicy, w szczegolnosci gdy
    w stanie upojenia alkoholowego nie szczedza roznego rodzaju wygadywan co
    niestety odbija mi sie na dziecku.