    From: "Juhas" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: MPK i przedawnienie
    Date: Wed, 14 Jan 2004 12:15:15 +0100

    Cześć wszystkim. Jestem tu nowy i xwka moja to Juhas.

    W sumie wszedłem tylko po to, żeby zadać pytanie.
    Wczoraj do nocy wertowałem dziennik ustaw i regulaminy MPK w Łodzi, ale
    nigdzie nie znalazłem...

    Czy jest jakiś termin przedawnienia kary?

    O co chodzi.

    Jeśli powiedzmy 14 maja 2003(!) roku zostałem spisany przez kanary(migawka
    przeterminowana 1 czy 2 dni) i miało to być wszystko załatwione "po
    znajomości". Niby wszystko było ok, ale wczoraj przyszło wezwanie przed
    sądowe(dopiero po niecałym roku!), na którym jest też większa suma do
    zapłacenia, niż powinno się zapłacić.
    Czy jest to wezwanie prawnie ważne(bo tak długi czas minął) i czy mogą
    naliczyć mi odsetki bez mojej wiedzy?

    www.juhas.glt.pl - darmowe oprogramowanie, piszemy również programy dla firm
    i przykłady programów na zaliczenie :)
    "Życie jest zbyt smutne, aby być poważnym" - Adam Jachocki
    Właśnie słucham: [Juhas' MP3Player nieaktywny] -

    Chcesz zarobić? To kliknij - http://cosmicwealth.com/?ID=37713