eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji] › Re: MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji]
  • Data: 2019-11-13 11:13:17
    Temat: Re: MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > To grupa prawo, a nie filipie na dowcipie.

    Błaszczak złożył do prokuratury dowcip czy zawiadomienie na temat
    (podejrzenia) popełniania _przestępstwa_ ? Komentarz/opinia
    (polityczna) Błaszczaka w duchu "nie wszystko się godzi co wolno" byłaby
    śladowo na temat grupy prawo. Zawiadamianie do prokuratury już średnio+
    jest.

    Na grupie prawo to jest temat czy i o ile Błaszczak przegiął *prawną*
    pałę zbyt nachalnie podpinając to pod "znieważenie" (ośmieszenie)
    Grobu Nieznanego Żołnierza. IMHO Papierowy czołg (jako happening) w
    pobliżu żołnierza w mundurze sam w sobie to może być karalny chyba w
    jakimś zamordyzmie.

    P.S. Jak dla mnie kompania reprezentacyjna WP to (przy obecnej
    wielkości armii) dowcip sam w sobie ale jakoś nie obstawiam
    że to szeroko podzielany pogląd.

    --
    A. Filip