  • 1. Data: 2007-10-18 15:10:05
    Temat: MELDUNEK!!!
    Od: k...@w...pl

    Witam, proszę o poradę. Kupiłam z mężem mieszkanie od Spółdzielni lada
    dzień mamy dostać klucze i się wprowadzać jednak Pan Prezes powiedział
    że akty notarialne dostaniemy po Nowym Roku. Czy w takiej sytuacji bez
    aktu notarialnego mogę się zameldować w nowym mieszkaniu. Czy jest
    jakiś dokument na podstawie, którego mogę uzyskać meldunek inny niż
    akt notarialny. Czy trzeba czekać na ten akt???????? Dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2007-10-18 15:31:56
    Temat: Re: MELDUNEK!!!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:1192720205.412822.104490@e9g2000prf.googlegroup
    s.com
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    > Witam, proszę o poradę. Kupiłam z mężem mieszkanie od Spółdzielni lada
    > dzień mamy dostać klucze i się wprowadzać jednak Pan Prezes powiedział
    > że akty notarialne dostaniemy po Nowym Roku.

    A co na to notariusz?

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2007-10-18 15:49:01
    Od: k...@w...pl

    Z Notariuszem nie rozmawiałam. Pan Prezes stwierdził, że tyle będzie
    tego załatwiania z aktami i dostaniemy je ok lutego 2008. Zalezy mi na
    czasie abym mogła zameldować się w nowym mieszkaniu do końca grudnia
    2007. Czytałam ustawę o meldunkach i nie rozumiem co znaczy, że w
    gminie mam przedstawić uprawnienia do przebywania w lokalu
    (pomieszczeniu), prawnym uprawnieniem jest akt notarialny ale w chwili
    gdy go nie posiadam to co należy przedstawić???? Proszę o poradę

  • 4. Data: 2007-10-18 16:48:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@w...pl pisze:
    > Z Notariuszem nie rozmawiałam.

    Dla mnie to jest jakis przekret. Brak aktu notarialnego = brak dowodu
    bycia wlascicielem mieszkania. I co ma niby znaczyc, ze dostaniecie je
    "po nowym roku" ? To gdzie one teraz sa i na jakiej podstawie uwazasz
    sie za wlasciciela mieszkania ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-10-18 17:23:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:1192722541.646051.245270@t8g2000prg.googlegroup
    s.com
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    > Z Notariuszem nie rozmawiałam. Pan Prezes stwierdził, że tyle będzie
    > tego załatwiania z aktami i dostaniemy je ok lutego 2008.

    Czyli nie kupiłaś, tylko dałaś pieniądze. Szybko prezesa za pysk i do
    notariusza.

> [...]
    > (pomieszczeniu), prawnym uprawnieniem jest akt notarialny ale w chwili
    > gdy go nie posiadam to co należy przedstawić???? Proszę o poradę

    Obawiam się, że bez aktu notarialnego nie zameldujesz się. Poza tym będzie
    on chyba potrzebny do zawarcia umowy z zakładem energetycznym, gazownią (?)

    --
    Big Jack
    //////

  • 6. Data: 2007-10-18 19:01:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 18.10.2007 k...@w...pl <k...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > jakiś dokument na podstawie, którego mogę uzyskać meldunek inny niż
    > akt notarialny. Czy trzeba czekać na ten akt???????? Dziękuję za pomoc

    Powiem Ci tak - masz spore szanse, że ktoś chce Was oszukać, okraść, albo
    co najmniej wyciągnąć dodatkowe pieniądze. Na pewno stracicie nerwy.

    Nie kupiliście na razie żadnego mieszkania. Gdybyście kupili, to bylibyście
    u notariusza, w którego obecności złożylibyście podpisy i potem mogli sobie
    od niego wziąć tyle odpisów tego aktu, ile by się wam podobało. Na razie
    daliście komuś pieniądze i nic poza tym. Ja bym się o te pieniądze na
    Waszym miejscu bardzo obawiał. Mam nadzieję, że chociaż macie umowę
    przedwstępną (najlepiej zawartą u notariusza), na podstawie której
    wpłaciliście tę zaliczkę na zakup mieszkania?
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2007-10-18 19:38:03
    Od: k...@w...pl

    Ale o jakim oszustwie Wy mowicie?

    Dowiedziałam się, że końcem inwestycji nabycia mieszkania czy domu od
    dewelopera, spółdzielni jest zawarcie umowy o ustanowieniu
    spółdzielczego własnościowego lub lokatorskiego prawa do lokalu
    mieszkalnego. Więc jest to jakaś umowa i czy na podstawie tej umowy
    mogę się spokojnie zameldować???

    Po Nowym Roku faktycznie podpiszemy umowy w formie aktu notarialnego o
    ustanowieniu odrębnej własności lokalu mieszkalnego, o przeniesieniu
    na podatnika własności budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego.

  • 8. Data: 2007-10-18 19:45:08
    Od: k...@w...pl

    o jakim oszustwie Wy mówicie???

    Dowiedziałam się, że przy nabyciu mieszkania czy domu od dewelopera,
    lub spółdzielni końcem inwestycji jest zawarcie umowy o ustanowieniu
    spółdzielczego własnościowego lub lokatorskiego prawa do lokalu
    mieszkalnego. Czy w takim razie taka umowa wystarczy do spokojnego
    zameldowania się w tym mieszkaniu?????

    Fakt po Nowym Roku podpiszemy umowę w formie aktu notarialnego o
    ustanowieniu odrębnej własności lokalu mieszkalnego, o przeniesieniu
    na podatnika własności budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego.

    Ale chciałabym wiedzieć jaki jest stan na tą chwilę z ta pierwszą
    umową???

  • 9. Data: 2007-10-18 19:47:09
    Od: k...@w...pl

  • 10. Data: 2007-10-18 20:00:33
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    k...@w...pl pisze:

    > o jakim oszustwie Wy mówicie???

    Powtórz jeszcze ze 3 razy to wszyscy wtedy załapią

    pozdrawiam.
    PlaMa