eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoM. Morawiecki: System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3 suchą nogą bez głębszej transformacji. › Re: M. Morawiecki: System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3 suchą nogą bez głębszej transformacji.
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: M. Morawiecki: System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3
    suchą nogą bez głębszej transformacji.
    Date: Tue, 4 Apr 2017 13:18:45 +0200

    Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup

    >A co w tym dziwnego, pszecież na tym polegały porozumienia w
    >Magdalence pszed okrągłym stołem.

    Czy na tym polegaly ... chyba nic takiego tam nie ustalono, moze pod.

    Tak czy inaczej - stary system zostawiono, czy mozna bylo wprowadzic
    nowy ?
    Rewolucyjnie raczej nie - bo skad potrzebna ilosc sedziow i
    prokuratorow wezmiesz ?

    A Morawiecki ... widac prowadzi linie rzadu takze zagranica.
    Za to ciekaw jestem jak bedzie dzialal nowy system, jesli takowy
    wprowadza.

    Tak samo ? Tylko sedziowie beda posluszni ?

    J.