  • 11. Data: 2007-06-27 23:13:47
    Temat: Re: :Lukas Bank
    Od: MPG <m...@w...pl>

    W dniu 2007-06-27 13:37 Gotfryd Smolik news pięknie wystukał/a:

    > No to układ mamy taki:
    > - nie masz dowodu, że mają dane których nie powinni mieć
    > - te dane, ktore mogą mieć... no właśnie, mogą mieć.
    > Jeśli numer telefonu podałaś im dobrowolnie, to możesz chyba zażądać
    > żeby *tę* daną usunęli.
    > Ale Ciebie w bazie mogą trzymać - jako byłego klienta.
    > Oczywiście bez wykorzystywania tych danych np. do marketingu.

    Moje "dane" u nich były wtedy świetne (dla nich). Aż się prosili, żebym
    następne pożyczki w ich banku brała.

    > Tak się zastanawiam, czy klient sklepu który wziął fakturę, ma
    > prawo żądania informacji że "figuruje w rejestrze faktur", skoro
    > on tam figuruje *z mocy prawa*.
    > I osobna rzecz, czy przykładowy sklep ma obowiązek udzielenia
    > odpowiedzi że "ten klient nie figuruje w innych rejestrach" :)

    Tu nie o to chodzi. Chodzi mi o jakiś (jaki?) rejestr na podstawie
    którego Lukas Bank odmówił mi pożyczki. No i kto mnie w tym rejestrze
    umieścił.

    --
    mpg

  • 12. Data: 2007-06-28 10:00:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jun 2007, MPG wrote:

    > Tu nie o to chodzi. Chodzi mi o jakiś (jaki?) rejestr na podstawie którego
    > Lukas Bank odmówił mi pożyczki. No i kto mnie w tym rejestrze umieścił.

    Rozumiem, że masz takie podejrzenia.
    Ale to co opisałaś nie jest DOWODEM.
    Być może wspomniane przez kogoś "nasłanie GIODO", który być może
    dysponuje skutecznym narzędziem do zmuszenia banku aby wyjawił
    posiadane bazy danych coś da, ale nie wiem.
    Mi idzie o to, że to co masz (wiedzę znaczy i opis zdarzenia którego
    byłaś świadkiem) nie dowodzi, że bank ma (lub korzysta z czyjejś)
    bazę w której jest coś o Tobie.
    Bank powiada: "nie bo nie".
    Podejrzenie, że istnieje inny powód trudno udowodnić :(

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-06-28 23:44:18
    Od: MPG <m...@w...pl>

    W dniu 2007-06-28 12:00 Gotfryd Smolik news pięknie wystukał/a:

> [...]
    > bazę w której jest coś o Tobie.
    > Bank powiada: "nie bo nie".
    > Podejrzenie, że istnieje inny powód trudno udowodnić :(

    No tak...czyli pozostaje mi tylko petycja/wniosek do GIODO o
    spowodowanie usunięcia wszelkich moich danych z bazy lukasa.

    --
    mpg