    From: MPG <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: :Lukas Bank
    Date: Mon, 25 Jun 2007 15:29:03 +0200

    Kiedyś tam poszłam zapytać do Lukas Banku o pożyczkę gotówkową, chciałam
    się zorientować ile moge wziąć i jakie raty bym placiła.
    Pracownica Lukas Banku zajrzała do bazy i pyta się: czy miała pani numer
    telefonu 651 xx xx? Ja mówię, że tak, ale już ze 3 lata temu rozwiązałam
    z telekomunikacją umowę i nie korzystan i ich usług. Zapytałam o co
    chodzi, ale ta pani powiedziała, że nie wie i mi nie powie.
    Zdenerwowałam się. Przypomniało mi się, że telekomunikacja kiedyś nie
    przysłała mi faktury na ok 60 zł, więc nie płaciłam, oni przysłali
    monit, a ja powiedzałam, że zapłacę jak mi przyślą fakturę.Faktury nie
    przysłali i oddali sprawę do firmy windykacyjnej Ultimo. To było raczej
    po złości, bo ja już rozwiązałam z tpsa umowę i bali się, że im nie
    zapłacę. Dzwonili natomiast codziennie do mnie, żebym jednak pozostała w
    tej tepsie, ale ja im mówiłam wprost, że tej telekomunikacji mam już
    dosyć, przez wiele lat byłam oszukiwana i zdecydowałam się wreszcie z
    tym skończyć. Fakturę (której zresztą mi nie przysłali) opłaciłam,
    jeszcze nawet ksero zrobiłam i na poczcie wysłalam tej firmie Ultimo (bo
    tego wymagali).
    W związku z tym incydencie w Lukas Banku napisałam maila do prezes Anny
    Streżyńskiej i w odpowiedzi dostałam wskazówki, żeby napisać do tego
    Lukas Banku aby przysłali informację o co tu chodzi, pójść do BIK-u i
    spradzić czy moje dane tam figurują. Złożylam wniosek z BIK-u, dostałam
    odpowiedź na piśmie, że nie figurują jako żadna dłużniczka,złożyłam
    wniosek do Kr. Rejestru Długów (za opłatą), otrzymałam odpowiedź, że nie
    figuruje jako dłużniczka.
    *Natomiast już 3 m-ce nie otrzymałam żadnej odpowiedzi z tego całego
    Lukas Banku. Nie wyjaśnili mi nic a nic!!!*
    Mam gdzieś u nich pożyczki, nigdy u nich nie wezmę, ale chodzi mi o
    wyjaśnienie tej sprawy.
    Przypomniało mi się, że jakieś 10 lat temu wzięłam u nich pożyczkę, bo
    mieli mi okna plastikowe wstawiać, a premię miałam otrzymac dopieroza 2
    m-ce. Po dwóch m-cach całość reszty pożyczki im wpłaciłam, a potem nie
    mogłam od nich wydębić zwrotu dla mnie, moich nadpłaconych odsetek.
    2 razy jeździłam do jakiegoś oddziału za Halą Kopińską, na Bielanach
    (zapomniałam adres) i nigdy nie mieli dla mnie pieniędzy do zwrotu.
    Dopiero po 3-ciej interwencji wypłacili mi moje nadpłacone odsetki.
    I to by było na tyle z kontaktami z Lukas Bankiem.
    Jak ich zmusić, żeby mi odpowiedzieli na piśmie w jakim ich rejestrze ja
    figuruję i o co tu chodzi, skoro w dwóch innych rejestrach moich danych
    nie ma.