  • 21. Data: 2004-01-02 15:43:48
    Temat: Re: Ludzie pomóżcie!!
    Od: Dredd<...@...pl>

    > przepadło jak w czarna dziure.

    Na to też jest środek w postaci skargi na bezczynność organu.
    A co do przypadków niekompetencji z ZUS i innych urzędach to w pełni
    się z Tobą zgadzam. Nie jest z naszą administracją zbyt dobrze - nie
    dość że działa wolno to jeszcze często nie respektuje nawet
    podstawowych zasad ją obowiązujących -
    Jedyna rada to starać się temu przeciwdziałać
    Bo bez reagowania na takie numery lepiej na pewno nie będzie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 22. Data: 2004-01-05 08:17:53
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    zgadzam sie, że jest i skarga na bezczynność, a jeżeli chodzi o kompetencje
    w administracji..... to wolałbym sie nie wypowiadać :( ja już tyle
    "kwiatuszków" słyszałem...:(, że terapia wstrząsowa nieraz była potrzebna,
    bo nie wierzyłem w to co zobaczylem lub uslyszalem.

    Bartek