  • 11. Data: 2007-07-02 18:25:18
    Temat: Re: Lojalka po zakonczeniu umowy
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > Powyżej masz link - pracodawcy zapominają często, że lojalka kosztuje

    BRAK LINKA

  • 12. Data: 2007-07-02 18:26:54
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "AKaCJA" <a...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    >

    > Jak sobie wyobrażasz to przymuszanie? Będą bić?

    groźby słowne

    > Po co się bronić? Nie podpisywać i już. Za kilka dni mu się znudzi.

    nie przechodzi mu już drugi tydzień i nie zamierza poprzestać

  • 13. Data: 2007-07-02 18:42:40
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Piotr napisał(a):

    > BRAK LINKA

    wyżej znaczy "w poście napisanym przez macso" - zgrabnie wyłożone

  • 14. Data: 2007-07-02 18:44:21
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Piotr napisał(a):

    > Co mo?na rozumieae przez ostatnie wynagrodzenie czy 25% od miesi?cznego
    > wynagrodzenia netto czyli od 2000 z? dostane 500z? tak na marginesie to mi
    > sie nie op?aca,
    > czy te? za okres 3 msc lub wyzszy czy moge tez zaproponowac kwote jesli tak
    > jaka ?:)

    Lojalka jest umową :-) ponegocjuj, zaproponuj pracodawcy 100% może się
    zgodzi :-)

  • 15. Data: 2007-07-02 19:06:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6aj46$det$1@atlantis.news.tpi.pl Piotr

    > - po groźbach oddania firmy do sądu pracy otrzymałam świadectwo pracy
    Bardzo dobrze postąpiłAś, Piotr.

    > - lojalke jaką otrzymałam do podpisu pomimo minięcia 2 tygodni od czasu
    > wygasniecia umowy zawierała datę wygaśniecia umowy
    To w sumie nieistotne, ale spytam z ciekawości: z jakiego powodu umowa
    wygasła? Czy to był twój zgon, zgon pracodawcy czy inna przyczyna?

    > - dzisiaj nie wiem czy podpisanie z bierzącom datą takiego pisma nie
    > spowoduje pojawienia się klopotow
    Absolutnie nie podpisuj z _bierzącom_ datą. Nie podpisuj nawet z bieżącą, że
    o wstecznej nie wspomnę.
    W ogóle nie podpisuj - nie musisz, nic cię już z byłym pracodawcą nie łączy.
    A czas poświęcany na martwienie się o ewentualne skutki (nie)podpisania
    nakieruj na wysiłki zmierzające do niekompromitowania się piśmiennie.

    > Czy ja naprawde stoje na pozycji przegranej ?
    Na wygranej.

    > Nie wiem co robić.
    Olać i dokształcać się.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-07-02 19:10:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6bfup$et$1@atlantis.news.tpi.pl Piotr

    > Co można rozumieć przez ostatnie wynagrodzenie
    Można wszystko.
    Należy zaś rozumieć ostatnią stawkę wynagrodzenia _otrzymanego_ przez
    pracownika przed ustaniem stosunku pracy przez okres równy okresowi
    obowiązywania zakazu konkurencji (art. 101^2 §3 KP).

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-07-02 19:12:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > groźby słowne

    A czym Ci grozi? Bo to zaczyna być interesujące.

    > nie przechodzi mu już drugi tydzień i nie zamierza poprzestać

    Powiedz mu, ze go nie lubisz.

  • 18. Data: 2007-07-05 05:13:37
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>

    MAc pisze:

    > wyżej znaczy "w poście napisanym przez macso" - zgrabnie wyłożone

    :) nie musiałem czytać, bo znam to z historii innych. Ja tam podpisałbym
    tę umowę i dopisał powyżej podpisu zastrzeżenie o wysokości
    wynagrodzenia jakie oczekuję. Jeśli pracodawca by podpisał tę umowę...
    no to miałby problem. Potem na koniec miesiąca udałbym się do tego
    gościa z Kodeksem Pracy i poprosił o wypłatę :) Jak nie to następnego
    dnia złożyłbym pozew do Sądu Pracy. Ciekawym wówczas miny tego gościa.
    Przecież lojalka jest umową dwustronnie zobowiązującą... więc skoro
    jedna ze stron nie chciałaby się wywiązać ze swojego świadczenia... to
    są podstawy do sądowego unieważnienia umowy... troszkę czasochłonne, ale
    bezpieczne dla każdego pracownika, bo to pracodawca dostaje po nosie.

    Grzegorz