  • 1. Data: 2007-07-01 18:49:56
    Temat: przeterminowany bon sodexho ważny do 30.06.2007
    Od: k...@o...pl

    Proszę Was o pomoc. Zapomniałem że mam do wykorzystania bony sodexho i dziś w
    sklepie kasjerka mi uświadmomila że straciły ważność wczoraj. To jest prawie
    500 zł czy mam szansę jeszcze coś z nimi zrobić? (oprócz wyrzucenia).Poradźcie
    coś..

  • 2. Data: 2007-07-01 18:53:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Teoretycznie można by było się zastanowić nad bezpodstawnym wzbogaceniem.

  • 3. Data: 2007-07-01 18:56:20
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Teoretycznie można by było się zastanowić nad bezpodstawnym wzbogaceniem.

    Zgadza się ale co zrobić w praktyce? czy można coś zrobić? normalnie mam wk....
    na siebie

  • 4. Data: 2007-07-01 19:01:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2007 20:53:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Teoretycznie można by było się zastanowić nad bezpodstawnym wzbogaceniem.

    ???

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-07-01 19:19:51
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > prawie
    > 500 zł czy mam szansę jeszcze coś z nimi zrobić? (oprócz

    Znalezc znajoma/znajomego, pracujaca w sklepie relizujacym bony.

    sz.

  • 6. Data: 2007-07-01 20:01:56
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Znalezc znajoma/znajomego, pracujaca w sklepie relizujacym bony.
    >
    > sz.
    Nie mam znajomych pracujących w takim sklepie.Szukałem na własną rekę po
    centrach handlowych gdańska ale nic z tego.. a jakiś innym pomysł?

  • 7. Data: 2007-07-01 20:14:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zgadza się ale co zrobić w praktyce? czy można coś zrobić? normalnie mam
    > wk....
    > na siebie

    Dać sobie spokój, bo koszty przekroczą te 500 zł.

  • 8. Data: 2007-07-01 20:15:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ???

    Możesz rozwinąć pytanie (nie przez zwiększenie liczby pytajników)

  • 9. Data: 2007-07-01 20:24:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2007 22:15:15 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Możesz rozwinąć pytanie (nie przez zwiększenie liczby pytajników)

    W jakim sensie "bezpodstawne wzbogacenie"? Gość zwyczajnie przegapił datę
    ważności bonów.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2007-07-01 20:30:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W jakim sensie "bezpodstawne wzbogacenie"? Gość zwyczajnie przegapił datę
    > ważności bonów.

    Ale sklepom zostanie w kieszeni te 500 zł, które nie powinno.