    From: Grzegorz <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lojalka po zakonczeniu umowy
    Date: Thu, 05 Jul 2007 07:13:37 +0200

    MAc pisze:

    > wyżej znaczy "w poście napisanym przez macso" - zgrabnie wyłożone

    :) nie musiałem czytać, bo znam to z historii innych. Ja tam podpisałbym
    tę umowę i dopisał powyżej podpisu zastrzeżenie o wysokości
    wynagrodzenia jakie oczekuję. Jeśli pracodawca by podpisał tę umowę...
    no to miałby problem. Potem na koniec miesiąca udałbym się do tego
    gościa z Kodeksem Pracy i poprosił o wypłatę :) Jak nie to następnego
    dnia złożyłbym pozew do Sądu Pracy. Ciekawym wówczas miny tego gościa.
    Przecież lojalka jest umową dwustronnie zobowiązującą... więc skoro
    jedna ze stron nie chciałaby się wywiązać ze swojego świadczenia... to
    są podstawy do sądowego unieważnienia umowy... troszkę czasochłonne, ale
    bezpieczne dla każdego pracownika, bo to pracodawca dostaje po nosie.

    Grzegorz