  • 11. Data: 2012-10-16 20:38:06
    Temat: Re: Listy obecności i inne dowody materialne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Oct 2012, HARY wrote:

    > Sugerujesz, że zapisy nie obowiązują?
    >
    > Tam jest zapis, że obowiązują 2 lata po "ustaniu współpracy".

    To obróćmy kota ogonem.
    Obowiazują również przepisy o niepaleniu tu i ówdzie, o nieprzekraczaniu
    prędkości na drodze tudzież nieśmiecenia.
    I bywają łamane.
    Widzisz do czego zmierzam? - do pytania A CZYM TO GROZI?

    Być może są w umowie jakieś zapisy, które czymś "grożą".
    Zapodaj, może ktoś skomentuje meritum - czyli to, czy
    one same w sobie mają moc prawną.

    > Ba. Żebym wiedział, co znaczy "mogą", tj. co sąd uzna.

    Tego też nie wiemy.
    Sąd "może" :]
    Ale druga strona medalu jest taka, że jak te dowody nie
    zostaną pokazane *teraz*, to potem może być tylko trudniej.
    Dajmy na to, będzie apelacja. Sąd apelacyjny rozważa dowody
    przedłożone na pierwszej rozprawie...

    > Zresztą nie mogę
    > decydować za inne osoby, a tym bardziej za ich adwokata.

    Ano.

    > Rozmawiałem przed chwilą (moja rozprawa jutro). Wniosą o zaległe
    > wypłaty. Na zasadzie "skoro się przy tym upieram", bo ich zdaniem o
    > wynagrodzenie powinienem założyć osobną sprawę. O ZUS nie wniosą, tu
    > mają jakieś złożone wyjaśnienie, którego nie rozumiem.

    Przeliteruj to wyjaśnienie, przecinek w przecinek, na .podatki.

    pzdr, Gotfryd