  • 1. Data: 2007-07-02 11:03:54
    Temat: Listonosz skarga?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Pytanie z gatunku prawa Od kilku lat, usługi poczty (listonosza) sa
    poniżej krytyki. O dzisiaj: Od rana jestem w domu( nie słucham muzyki, nie
    odkurzam, mam głosny dzwonek. )O 12 dzwoni sąsiadka i daje mi dzisiejsze
    awizo-było u niej w skrzynce.
    Ostatnio wiem o 2 listach zwykłych , które do mnie nie doszły. Odbieram
    sporo poleconych, ale się zdarzyło się kilka razy ze znalazłam powtórne
    awizo PO TERMINIE ODBIORU. A pierwszego w ogóle nie było.
    Co można zrobić? Czy ktoś w ogóle kontroluje listonoszy?
    TMK

  • 2. Data: 2007-07-02 12:04:34
    Temat: Re: Listonosz skarga?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co można zrobić? Czy ktoś w ogóle kontroluje listonoszy?

    idziesz na swoja poczte i skladasz pisemna skarge u kontrolera

  • 3. Data: 2007-07-02 20:51:03
    Od: "Hania" <v...@g...pl>

    > Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > idziesz na swoja poczte i skladasz pisemna skarge u kontrolera

    nie działa. Piszą, że dostarczyli avizo a Ty nie masz szans udowodnić, że tak
    nie było - przerabiałam, też mam z nygusami przeboje non-stop.

    h.

  • 4. Data: 2007-07-03 04:46:27
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    TMK pisze:
> [...]
    > awizo PO TERMINIE ODBIORU. A pierwszego w ogóle nie było.
    > Co można zrobić? Czy ktoś w ogóle kontroluje listonoszy?

    W moim przypadku wystarczyla karczemna awantura na poczcie.
    Natychmiast sie okazalo, ze jednak bywam w domu w godzinach odwiedzin
    listonosza.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 5. Data: 2007-07-05 05:32:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Mon, 2 Jul 2007 22:51:03 +0200, od Hania :

    > nie działa. Piszą, że dostarczyli avizo a Ty nie masz szans udowodnić, że tak
    > nie było - przerabiałam, też mam z nygusami przeboje non-stop.

    W strukturach poczty nie warto składać skarg u bezpośrednich przełożonych.
    Zawsze trzeba pisać (!) tak pisać do dyrekcji regionu. Nie warto chodzić i
    robić awantur, szkoda własnego gardła i nerwów.

    Poczta jest jaka jest. Ludzie zarabiają jak zarabiają, ale jesli już są to
    powinni wykonywać swoje obowiązki sumiennie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 6. Data: 2007-07-07 00:29:19
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:f6am51$oa5$...@a...news.tpi.pl,
    TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > znalazłam powtórne awizo PO TERMINIE ODBIORU. A pierwszego w ogóle
    > nie było. Co można zrobić? Czy ktoś w ogóle kontroluje listonoszy?

    Z doświadczenie wiem, że pomaga głośna wizyta we właściwym oddziale poczty,
    wywołanie naczelnika bądź kierownika zmiany, zrobienie aferki i zakończenie
    jej pytaniem - czy składac oficjalną skargę na piśmie czy jednak
    listonoszowi się poprawi. Zwierchnik obiecuje, że pouczy listonosza i prosi
    o nieskłądanie skargi. Od tego momentu, do zmiany listonosza wszystko działa
    jak w zegarku. Przetestowane.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Nieobecność to lekarstwo na miłość