  • 1. Data: 2007-07-02 10:17:34
    Temat: czy jest przepis?
    Od: "thassos" <w...@o...pl>

    Sąsiad blokuje mi budowę wysyłając odwołania do Kolegium Odwoławczego, nie
    ma racji gdyż wszystko jest zgodnie z prawem ( czyli 4 m do granicy
    itd..).Architektura w Urzedzie potwierdziła pismem , iż budowa jest zgodna z
    prawem, ale chodzi mi o czas , sąsiad złośliwie mówi iz bedzie dalej sie
    odwoływał do Sądu.

    Teraz pytanie : Czy wyszedł jakis przepis, który mówi , że moge kontynuować
    budowe, bez czekania na odpowiedz Sądu (potrwa to nastepny rok) , i pomimo
    dalszych odwołan sąsiada mogę zacząc budowe?

    dzieki z góry

    th

  • 2. Data: 2007-07-02 10:48:12
    Temat: Re: czy jest przepis?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "thassos" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomimo
    > dalszych odwołan sąsiada mogę zacząc budowe?

    nie wiem czy jest taki przepis czy nie, ale w zwiazku z tym zaloz sprawe
    przeciwko niemu o zlosliwe nekanie, dodatkowo postaraj sie nagrac jego
    wypowiedz kiedy mowi ze bedzie to robil, abys mial dowod, dodatkowo wylicz
    swoje straty wynikle z zatrzymanej budowy, i dodatkow jesli wygrasz sprawe
    o nekanie bedziesz mogl sadownie probowac od niego domagac sie zwrotu tych
    kosztow

  • 3. Data: 2007-07-02 15:40:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wylicz swoje straty wynikle z zatrzymanej budowy, i dodatkow jesli
    > wygrasz sprawe o nekanie bedziesz mogl sadownie probowac od niego domagac

    Nie zadziała. Sąsiad ma prawo się odwołać i nie są ważne pobudki, które nim
    kierują.

  • 4. Data: 2007-07-03 06:31:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f6b6al$oee$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie zadziała. Sąsiad ma prawo się odwołać i nie są ważne pobudki, które
    > nim kierują.

    to juz sad rozstrzygnie, w zaleznosci od tego jakie bedzie mial dowody,
    jak nagra glaba to bedzie mial dosc silne dodowy, ze robi to czysto
    zlosliwie

  • 5. Data: 2007-07-03 10:11:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > to juz sad rozstrzygnie, w zależności od tego jakie będzie mial dowody,
    > jak nagra glaba to bedzie mial dosc silne dodowy, ze robi to czysto
    > zlosliwie

    I co to zmieni?