eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicznik energii elektrycznej › Licznik energii elektrycznej
  • Data: 2010-04-26 19:26:44
    Temat: Licznik energii elektrycznej
    Od: "qwe2" <q...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Licznik jak w temacie stanal w miejscu. Rachunki byly wyliczone na podstawie
    poprzednich wskazan i placone regularnie. Przy kolejnym odczycie okazalo sie
    ze licznik ma wskazanie takie samo jak poprzednio. Poniewaz rachunki byly
    wyliczane zakladajac jakies tam zuzycie wiec powstala spora nadplata.
    Wymienili licznik.
    Teraz pytanie: jak prawo reguluje taka sytuacje?
    Odbiorca nie jest winien, plomby nie naruszone.
    Pomijajac poczucie uczciwosci, czy mozna odbiorce zmusic do zaplacenia
    czegokolwiek za okres awarii licznika bez jego wlasnej woli?
    Umowy zdaje sie zadnej nie ma, bo teraz chca po wymianie licznika podpisywac
    umowe.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1