  • 1. Data: 2003-01-28 12:09:17
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

  • 2. Data: 2003-01-28 12:14:18
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Na wiele rzeczy jest prosta rada.

    > Bo na Linuksie przeciętny człowiek:
    >
    > * ...
    > * nie zagra w Counter Strike

    A moze zagra w cos innego - ja w zyciu
    nie gralem w "Counter Strike"

    > * nie ściągnie Outlookiem poczty

    a po co ?

    > * nie będzie potrafił odpalić jakiegoś programiku zassanego z sieci

    a po co ma "ssac"? a poza tym sa win-emulatory.

    > * nie znajdzie mIRCa

    to znajdzie inny.

    > * ws_FTP ani Windows Commandera też nie
    > * w ogóle nie będzie wiedział, dlaczego te okienka są takie dziwne i
    > pójdzie gdzie indziej

    No chyba, ze w ramach promocji i reklamy pozwoli sie kilku zapalencom
    pomagac
    innym jak tu obejsc sie bez kilku zupelnie nepotrzebnych rzeczy.
    Ja np od paru ladnych (ponad 7) lat nie uzywam zadnych "Commanderow"
    ktore w cudowny sposob ulatwiaja robienie mnostwa niepotrzebnych rzeczy
    i zyje.

    Ja bym jednak sprobowal.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-28 12:46:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Magge"
    [...]
    > p.s. dodam ze ja tez na linuxie siedze:) ale mam dosc bliski
    > kontakt z paroma kafejkami w miescie.

    Ale jaklatwo sprawdzic korzystam z wind...

    Wlasnie przymierzam sie do linuxa... bo mnie
    okna i bramy coraz bardziej ***piiiii....

    ale commanderow ne uzywam.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-01-29 10:41:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Prezes" <b...@b...pl> wrote in message news:b1cp5a$3r5$1@news.tpi.pl...

    > panowie- sorki ale już niestety nie moge się powstrzymać naprawde
    > sytrzelcie se pół litra, bo jak ktos już zauważył na pytania logiczne i
    > trudne nikt nie odpowiada, ale na pierdoły to całe kroniki piszecie. No
    > bardzo prosze zajmijcie się czymś poważnym.

    Troche rozrywki ne zaszkodzi...

    > ps. 1 licencja 1 stanowisko i to wystarczy

    Tu mamy may problem i znow fachowcy od licencji zaraz zaprotestuja,
    bo choc zgadzam sie ze Prawo Autorskie jest CHORE, ale na licencjach czasem
    jest napisane, ze NIE SA do uzytku komercyjnego.

    [...]
    > Ach jak tak mozecie - pomyslcie ze
    > niektórzy ci co do kafej przychodza to sie pytaja jak gg pod winem
    > zamontowac a co dopiero pod pingwinem.

    Na wiele rzeczy mozna prosta rade znalezc.
    Np pare mlodych milych ludzi poprosic by sobie posiedziala za darmo i
    pograla,
    a w wolnej chwili "zamontowala" komu trzeba co trzeba.

    Ja zdaje sobie zprawe, ze linux jestpostrzegany jako system dla robokopow,
    To jest tylko kwestia odpowiedniego przygotowania do dzialanosci.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-01-30 11:06:32
    Od: "Harnaś" <h...@p...onet.pl>

    Witam!
    Interesuje mnie jak to jest z licencjami - czy wlasciciel kawiarenki
    internetowej mozne miec np. jedna gre z licencja i graczom udostepniac jej
    kopie na wiecej niz jednym stanowisku?
    Czy gry kupowane np. w EMPIKu posiadaja licencje na udostepnianie ich
    publicznie graczom w kawiarence, czy mozna ich uzywac jedynie u siebie w
    domu na jednym stanowisku?
    Chcialbym otworzyc taka kawiarenke jednoczesnie nie popadajac w konflikt z
    prawem.
    Jesli ktos z grupowiczow moglby udzielic mi odpowiedzi lub podac jakiegos
    linka to bylbym wdzieczny.

    --
    Pzdr. Harnas

    @: harnasik [at] poczta [dot] onet [dot] [Poland code]

  • 6. Data: 2003-01-30 11:19:01
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Interesuje mnie jak to jest z licencjami - czy wlasciciel kawiarenki
    : internetowej mozne miec np. jedna gre z licencja i graczom udostepniac jej
    : kopie na wiecej niz jednym stanowisku?

    przeczytaj licencję

[...]

    miej komputery na linuksie - będzie tanio i legalnie

    : Jesli ktos z grupowiczow moglby udzielic mi odpowiedzi lub podac jakiegos
    : linka to bylbym wdzieczny.

    Szacowny GSN, który jakoś zniknął stąd napisałby

    SOP #1

    pozdrowienia

  • 7. Data: 2003-01-30 11:36:09
    Od: Jureq <j...@o...pl>

    Marcin Surowiec wrote:

    > : Chcialbym otworzyc taka kawiarenke jednoczesnie nie popadajac w
    > : konflikt z prawem.
    >
    > miej komputery na linuksie - będzie tanio i legalnie

    Z doświadczeń z kawiarenkami dodam:
    Tanio, legalnie i bez klientów

  • 8. Data: 2003-01-30 11:37:51
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 9. Data: 2003-01-30 11:49:29
    Od: "Prezes" <b...@b...pl>

    to jest meil kawiarenki u nas na osiedlu n...@w...pl ten gościu powinien
    ci wszystko powiedziec, a jak chcesz to tu masz jego witryna na której jest
    telefon www.net-zone.w.pl. Jak bys chciał dzwonić to kierunkowy 032. hehe

    ------------------------------
    Prezes

  • 10. Data: 2003-01-30 11:52:26