  • 1. Data: 2003-01-28 11:49:35
    Temat: Re: odwołanie od dec. przyznania jednor. odszkodowania za wypadek w pracy
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Kalisz" <k...@l...com.pl> wrote in message
    news:b1b24v$3l8$1@news.tpi.pl...
    > Szanowni Grupowicze !
    >
    > Bedę wdzięczna za wszelkie wskazówki jak i gdzie należy napisać
    > odwołanie od decyzji ZUSu o wysokości jednorazowego odszkodowania za
    > wypadek w pracy.

    Na dezyzji powinno byc napisane gdzie (z adresem)
    i w jakim terminie mozna sie od niej odwolac.

    Boguslaw

  • 2. Data: 2003-01-30 11:27:37
    Od: "Kalisz" <k...@l...com.pl>

    Szanowni Grupowicze !

    Bedę wdzięczna za wszelkie wskazówki jak i gdzie należy napisać
    odwołanie od decyzji ZUSu o wysokości jednorazowego odszkodowania za
    wypadek w pracy.
    Opinia lekarza prowadzącego poparta dokumentacją medyczną jednoznacznie
    wskazuje, ze ww. wypadek w pracy spowodował trwały uszczerbek na zdrowiu i w
    przyszlości ta "niedogodność" będzie się pogłębiać.
    Tzn. było to rozległe złamanie rzepki w kolanie, rezulatatem leczenia jest
    odzyskanie możłiwości chodzenia i w miarę normalnego funkcjonowania
    (pracownik wrócił do pracy) ale wypadek ten ograniczył zdolność zginania
    kolana (o 20%).
    Natomiast lekarz orzecznik Zusu stwierdził małą szkodliwość wypadku i
    odsyzkanie pełnej sprawności , w wyniku czego Zus przyznał symboliczne
    odszkodowanie za 5% uszczerbku na zdrowiu. Osobiście uważam to odszkodowanie
    za bardzo niskie, nie pokrywa kosztów leczenia, nie daje możliwości
    opłacenia dalszej rehabilitacji. Być może jednak moja opinia jest mylna i
    subiektywna, gdyż dotyczy mojej mamy.
    Będę więc wdzięczna za wszelkie opinie w tej sprawie :
    1) Czy to odszkodowanie jest prawidłowe ?
    2) Czy warto się od niego odwoływać i jeśli tak to jak to formalnie zrobić?

    Dziękuję bardzo za wszelką pomoc

    Agnieszka Kalisz