  • 11. Data: 2006-11-26 14:01:06
    Temat: Re: Licencja Shareware
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    > Zauważ w swojej wspaniałości, że wcześniej mowa była o widełkach - cywilny
    > min, cywilny + karny - najgorszy wariant. Niestety w przeciwieństwie do
    > ciebie wróżka nie jestem aby mieć pewność co będzie z tym robił
    > potencjalny posiadacz egzemplarza. Stąd i te widełki. Mam nadzieję, że tym
    > razem napisałem to wystarczająco prosto.

    . Przeciez gosc pisal o oposiadaniu a niei rozpowszechaianiu. Wiec we
    wrozkarstwo to raczej ty sie zabawiasz

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 12. Data: 2006-11-26 16:57:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    > skan (o ile to nie fotomontaz) aktu oskarzenia z art. 278 par 2 KK w
    > stosunku do osoby uzywajacej m.in. oprogramowania na licencji ...GNU GPL
    > (darmowego jesli ktos mialby watpliwosci bo GNU GPL nie musi byc
    > koniecznie nieodplatny) - cos w stylu "oprogramowania o nieustalonej
    > wartosci na
    > szkode Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330,
    > Boston" czy jakos tak. Jesli to nie zwykly zart to strach nawet myslec
    > jaki "specjalista" i prokurator pod czyms takim sie podpisal.

    na tej grupie gosc wrzucil :)

  • 13. Data: 2006-11-26 23:11:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.11.2006 Michal Bien <m...@u...edu.pl> napisał/a:
    > Bez zartow prosze. Gdzie tu mowa o rozpowszechnianiu lub utrwalaniu
    > bez uprawninia. Mowa jest o uzywaniu (albo i po prostu pozostawieniu na

    Ło matko. Nie ma mowy o niczym konkretnym (przeczytaj wyjściowy post). Ty
    sobie dopowiedziałeś wyłącznie użytkowanie, ja podałem cały zakres.
    Zauważ, że np. w przypadku takiej GPL można rozpowszechniać ile wlezie
    (pod pewnymi warunkami).

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2006-11-27 12:30:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > sobie dopowiedziałeś wyłącznie użytkowanie, ja podałem cały zakres.
    > Zauważ, że np. w przypadku takiej GPL można rozpowszechniać ile wlezie

    w przyapadku takiej GPL nie mamy do czcyneinia z prograrmem typu shareware,
    przyznaj sie do bledu .