  • 1. Data: 2006-11-26 07:44:43
    Temat: praca za granicą
    Od: łysy <v...@p...fm>

    mam taki problem ....

    Jak mam zmusic pracodawce zagranicznego do wypłacenia mi zaległej
    pensji, mam umowe z nim podpisaną
    są jakieś sposoby legalne na odzyskanie kasy ?

  • 2. Data: 2006-11-26 08:06:23
    Temat: Re: praca za granicą
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    łysy napisał(a):

    > Jak mam zmusic pracodawce zagranicznego do wypłacenia mi zaległej
    > pensji, mam umowe z nim podpisaną

    IMHO zagranicznym prawnikiem...

    j.

  • 3. Data: 2006-11-26 21:01:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia 26 Nov 2006 09:06:23 +0100, januszek napisał(a):

    > IMHO zagranicznym prawnikiem...

    chyba, że kontrakt masz z Białorusi, Nigerii, Liberii itp.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]