  • 11. Data: 2002-03-08 09:46:42
    Temat: Re: Legitymacja szkolna...
    Od: "blurp" <b...@k...net.pl>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:09e6.000012c1.3c88861d@newsgate.onet.pl...

> [...]

    dwa lata w zawieszeniu na 2 lata, o ile się nie mylę

  • 12. Data: 2002-03-10 23:49:29
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > Art. 270. § 1KK. Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia
    > dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od
    3
    > miesięcy do lat 5.

    masz rację, i co z tego?

    Marcin.

  • 13. Data: 2002-03-11 06:56:40
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości

    > 3
    >
    > masz rację, i co z tego?
    >

    > Marcin.

    To z tego ze pytajacy o to pytal.O co tobie chodzi?

  • 14. Data: 2002-03-11 09:45:52
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > Zdarzylo sie, ze po zakonczeniu nauki w szkole podbilem sobie legitymacje
    > pieczatką "domowej roboty", aby mieć ją jeszcze przez rok. Niestety kontroler
    > (...) w pociągu zauwazyl to - wypisal mi bilet kredytowy i karę za jazdę bez
    > pełnej opłaty. Wszystko to zapłaciłem, ale dziś rano dostałem wezwanie na
    > policję w charakterze podejrzanego...
    > Co mi grozi za podrobienie pieczatki na legitymacji? W koncu takie przypadki
    zdarzaja sie
    > chyba stosunkowo czesto...
    __________________________________
    ECH, w srode nastapi "godzina 0". Ale mam jeszcze jeden dylemat: Mianowicie
    moja mama, która to wziela "czynny udział" w tej zabawie z legitką chce isc ze
    mną, zeby udobruchac gliniarzy i niejako przyjac czesc winy na siebie (zebym
    uniknął wpisu do papiurów)
    No i pytanko - czy łączna kara za to moze byc jeszcze większa?

    A moze z Waszego doświadczenia - czy to, ze pójde tam z nią podziała na
    nich "kojąco", czy raczej rozwścieczy? ;>

    Nie mialem jescze do czynienia z glinami, wiec nie znam sie na ich
    mentalnosci;>>
    ____________
    pozdraiwam
    B.O.

  • 15. Data: 2002-03-11 09:52:09
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ECH, w srode nastapi "godzina 0". Ale mam jeszcze jeden dylemat:
    Mianowicie
    > moja mama, która to wziela "czynny udział" w tej zabawie z legitką chce
    isc ze

    No to ładnie cię mama wychowuje ;))))
    Tylko pozazdrościć...

    Pozdrawiam (mamę też) ... Miroo

  • 16. Data: 2002-03-11 12:27:36
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > przerabia
    > wolności od

    > To z tego ze pytajacy o to pytal.O co tobie chodzi?

    O nic, masz racje, wykazałeś się, tylko co z tego pytającemu :o)
    Mniejsza z tym - uszy do góry :o)

    Pozdrawiam,

    marcin.

  • 17. Data: 2002-03-11 13:44:19
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > No to ładnie cię mama wychowuje ;))))
    > Tylko pozazdrościć...
    > Pozdrawiam (mamę też) ... Miroo

    Dobra, dobra - kwestie moralne pozostawmy moze na boku;> Mam nadzieje, ze ktos
    zdarzy mi cos poradzic do srody...:( W nagrode obiecuje zdac szczegolowa
    relacje ;P

    pozdrawiam
    B.O.

  • 18. Data: 2002-03-11 13:47:05
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > O nic, masz racje, wykazałeś się, tylko co z tego pytającemu :o)
    > Mniejsza z tym - uszy do góry :o)

    W sumie racja:) Wolałbym jakieś konkrety, chociaz oczywiscie rydz też grzyb;)

    pozdro
    B.O.

  • 19. Data: 2002-03-11 13:58:03
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | W sumie racja:) Wolałbym jakieś konkrety, chociaz oczywiscie rydz też
    grzyb;)

    No więc kolega w swej mądrości był łaskaw wytknąć mi błąd terminologiczny.
    pewnie chodzi dumny i blady. Tylko jakie to ma przełożenie na Twój przypadek
    :o)

    Marcin.

  • 20. Data: 2002-03-11 14:41:58
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > pewnie chodzi dumny i blady. Tylko jakie to ma przełożenie na Twój przypadek

    No to moze teraz Ty powiesz mi cos lepszego? :)

    pozdr;
    B.O.