  • 11. Data: 2002-08-23 11:46:34
    Temat: Re: Łapówka!
    Od: "xaree" <x...@p...onet.pl>

    Wiem, z pewnego źródła, że takie sytuacje zdarzały się znajomym, gdy
    współpracowali z innymi urzędnikami w gminie. Zapłacili i mięli robotę.
    Jak zgłoszę to do prokuratury to pewnie gościa wyrzucą z roboty, dostanie w
    zawiasach 2lata, bo nie karany i ogólnie wzorowy oBYWATEL.
    A ze mną inni urzędnicy od zleceń w ogóle nie będą chcieli gadać. A moja
    świeżo upieczona rodzina musi z czegoś żyć :( Niestety obracam się w
    sektorze zamówień publicznych :(

    P.S. Wydaje mi się, że gdyby prawo karało tylko łapówkobiorców to nie byłoby
    tego problemu. Tylko, że wtedy mogłaby się załamać nasza Państwowość, bo
    wszyłby na jaw, że połowa urzędników powinna pójść za kraty... :(

  • 12. Data: 2002-08-23 12:03:21
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał

    > Acha - i odpowiadać za szantaż ?
    > Fajna mi rada.

    uwazasz, że urzędnik na ciepłej posadce będzie chciał, żeby sprawa w
    jakikolwiek sposób ujrzała światło dzienne? Za dobrze takim darmozjadom przy
    korycie.... z tej jednej łapówki zrezygnuje ale potem będzie baaardzo
    ostrożny

  • 13. Data: 2002-08-23 12:23:16
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    xaree wrote:

> [...]
    > A ze mną inni urzędnicy od zleceń w ogóle nie będą chcieli gadać. A moja
    > świeżo upieczona rodzina musi z czegoś żyć :( Niestety obracam się w

    chcesz od nas rozgrzeszenia?
    więc przeczytaj jeszcze raz posty, w których napisano, że łapówka to
    dobry pomysł, zapytaj żonę co myśli o utrzymywaniu się z przestępstw
    i zrób jak uważasz.

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 14. Data: 2002-08-23 12:35:34
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Acha - i odpowiadać za szantaż ?
    > Fajna mi rada.

    Urzednik nie musi miec dykrafonu pod biurkiem.
    Ale jesli ma...?

    GreG

  • 15. Data: 2002-08-23 12:40:45
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "xaree" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak się składa, że wyczułem gościa i nagrałem rozmowę w 4-oczy z nim jak
    > proponuje ten układ.

    Masz piekna bron, byle nie obosieczna.
    Mozesz patrzac tepo w sufit opowiedziec urzedasowi
    o cennym nagraniu, nie przedstawiajac zadnych propozycji
    z Twojej strony. Potem ruch nalezy do niego.
    Nie bedzie to chyba szantaz...?

    GreG

  • 16. Data: 2002-08-23 13:16:02
    Od: "Przemysław Backiel" <p...@N...backiel.com.pl>

    tia
    miałem trochę inną sprawę
    ale też publiczną

    1,5 roku chciałem rozpocząc budowę sieci na moim osiedlu
    chciałem robić przewieszki
    zadnej łapówki nie było
    i jest rozporządzenie ministra łączności, któ w 3 punkcie zabrania
    of corz, techniczni z sm na to sie powołali, zabraniając mi
    z drugiej strony punkt 4 pozwala

    do dnia dzisiejszego sieci nie zaczełem budować

    wniosek
    chciałem być uczciwy (tia, jestem młody, wierze w jakieś tam ideały)
    i co mi z tego przyszło
    smutne to
    ale w Polszcze - jak chcesz normalnie i w miarę ustabilizowanie zarabiać,
    musisz dawac

    innym razem - tak ze 2 lata temu, brałem udział w przetargu na sprzet, wart
    tak z 2,5 dużej bańki
    i co
    miałem dać 20% wartości sprzętu czyli jakieś 50 tyś złotych. nie dałem i
    więcej nie przysyłano mi informacji o przetargach z tamtej firmy...

    cóż wybór należy do Ciebie
    ale gdybym ja mógł cofnac czas, mocno bym się zastanawiał, czy chcę jeszcze
    raz być taki uczciwy

  • 17. Data: 2002-08-23 13:44:54
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > cóż wybór należy do Ciebie
    > ale gdybym ja mógł cofnac czas, mocno bym się zastanawiał, czy chcę
    jeszcze
    > raz być taki uczciwy

    Z pierwszej reki :) Gosc z Anglii mial przedstawicielstwo w Polsce pewnej
    firmy. Dowiedzial sie ze dyrektor w POlsce daj lapowki urzednikom itp.
    Przyjechal , zwolnil go za to i zatrudnil innego dyrektora. Firma poszla z
    torbami w ciagu trzech miesiecy :)
    Jesli przyjmiemy ze nowy dyrektor byl dobry w swoim fachu (a byl) - wniosek
    jeden ...

    AndY

  • 18. Data: 2002-08-23 13:46:46
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > torbami w ciagu trzech miesiecy :)
    > Jesli przyjmiemy ze nowy dyrektor byl dobry w swoim fachu (a byl) -

    :) A i jeszcze ja ...

    Nie radzilbym pojsc i mowic ze nagrales rozmowe bo bedziesz juz na
    przyszlosc spalony u niego i u innych bo wszyscy ci na stolkach znaja sie
    jak lyse konie ...
    Tak jest :) Dajesz zarobic ludziom ktorzy maja uklady za to tylko ze maja
    uklady ... ty za koneksje musisz placic i zapier*ac :)

    AndY

  • 19. Data: 2002-09-18 11:19:18
    Od: z...@p...onet.pl

    >    Prowadzę samodzielnie małą działalność gospodarczą i staram się o
    > zlecenie wykonania projektu z gminy. Projekcik jest mały za kwotę poniżej
    [...]

    Jestem ciekaw jak to się skończyło.
    Pozdrawiam
    zarafiq