  • 1. Data: 2002-06-05 11:09:31
    Temat: Kwota w pozwie
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Witam wszystkich!

    Jestem po lekturze postów z przeszłości (google), ale nie znalazłem
    odpowiedzi na nurtujące mnie problemy. Zamierzam napisać pozew do Sądu Pracy
    o zapłatę zaległego wynagrodzenia. W pozwie muszę określić kwotę sporu. Jak
    wiemy, na wynagrodzenie składa się wiele składników, z czego tylko część
    spływa na rachunek bankowy pracownika. Jaką kwotę zatem podać w pozwie? To,
    czego się spodziewam na rachunku, czy też z zaliczką na podatek dochodowy? A
    może nawet ze składkami ZUS?

    Z góry dziękuję za wyjaśnienia.

    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

  • 2. Data: 2002-06-06 06:55:18
    Temat: Re: Kwota w pozwie
    Od: lutek <n...@n...polska>

    On Wed, 5 Jun 2002 13:09:31 +0200, "Tomasz Lisowski"
    <j...@p...NOSPAM.onet.pl> wrote:

> [...]
    >czego się spodziewam na rachunku, czy też z zaliczką na podatek dochodowy? A

    ja podałem kwote brutto mojej pensji, i tyle mi zasadzono.

    lutek...