  • 1. Data: 2005-06-14 19:50:37
    Temat: Kurs prawa jazdy
    Od: "Anna J" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Mam pytanie.
    Ukonczylam kurs jazdy, tzn. wyklady i wszystkie jazdy. Lecz nie przystapilam
    do egzaminow. Od tamtego czasu minal jakis rok. Czy bede musiala wznawiac kurs
    od poczatku czy jak?

  • 2. Data: 2005-06-15 05:28:41
    Temat: Re: Kurs prawa jazdy
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > Ukonczylam kurs jazdy, tzn. wyklady i wszystkie jazdy. Lecz nie przystapilam
    > do egzaminow. Od tamtego czasu minal jakis rok. Czy bede musiala wznawiac kurs
    > od poczatku czy jak?

    Kazdy kurs ukonczony po 1 lipca 1998 jest wazny bezterminowo.

    pit

  • 3. Data: 2005-06-25 13:52:10
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    pit napisał(a):

    > Kazdy kurs ukonczony po 1 lipca 1998 jest wazny bezterminowo.
    >
    > pit

    kurde, właśnie zajrzałem w papiery i mam w ukończony w roku 1997.
    Prawde mówiąc czytając tego posta postanowiłem zobaczyć przy okazji.Co
    z takim fantem? Ważne jeszcze?

    Adam

  • 4. Data: 2005-06-25 14:02:12
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    Użytkownik "szlovak" <B...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kurde, właśnie zajrzałem w papiery i mam w ukończony w roku 1997.
    > Prawde mówiąc czytając tego posta postanowiłem zobaczyć przy okazji.Co
    > z takim fantem? Ważne jeszcze?
    Zadzwon do WORDU