  • 11. Data: 2015-04-24 02:58:14
    Temat: Re: Kuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na działce drogowej [CROSSPOST]
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-23 01:32, gruby pisze:

    > Randoup :D?
    >

    > Ja tez miałem sporo problemów z wycięciem drzewa na WŁASNEJ działce ,
    > stanęło w końcu na tym ze w zamian za wycięcie drzewa miałem posadzić w
    > innym miejscu 6 innych.

    Jedna ruska mi podpowiedziała, żeby drzewo podlać ropą to zaraz
    zdechnie. Rozmawiałyśmy o pylących, wielkich topolach pod oknami.
    To jest raczej robota dla faceta. Bałabym się łazić w nocy, skradać się,
    żeby mnie nikt przez okna nie zobaczył.
    Na szczęście od tamtego roku zaczęli wycinać te topole i mam nadzieję,
    że alergi na ten puch, który wpadał do mieszkania nie będe miała już.

    --
    animka

  • 12. Data: 2015-04-24 10:11:48
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 22 kwietnia 2015 09:06:19 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Jakieś inne (legalne) pomysły?

    To może zrobić coś z tą drogą (poszerzyć czy jak).

    Andrzej.