  • Data: 2018-10-11 14:38:53
    Temat: Kupno udziału w spadku czy udziału w nieruchomości
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W uproszczeniu-
    Spadek to nieruchomość(działka zabudowana budynkiem mieszkalnym i gospodarczymi
    Działu spadku nie było
    Spadkobiercami jest 8 osób każda z nich ma 1/udziału w spadku
    Dwie z tych osób cha mi swoje udziały sprzedać
    I teraz:
    Z te go co się zorientowałem to mogą mi:
    -sprzedać udział w nieruchomości wchodzącej w skład spadku, w tym przypadku są ponoć
    ograniczenia potencjalnie wynikające z art. 1036 k.c.
    - sprzedać udział w spadku, tu ograniczeń nie ma (art. 1051 k.c.)

    Którą wersje powinniśmy wybrać?