  • 11. Data: 2004-11-10 19:28:50
    Temat: Re: Kupno samochodu - kto płaci pod. od czynn. cyw-prawnych?
    Od: "ErrOR" <j...@p...fm>

    > podpisuje sie pod tym, zmienily sie przepisy, w tej chwili Urzad M. nie
    > interesuje sie czy oplaciles podatek - z podatku rozliczasz sie US. (tak
    mi
    > powiedzialy Panie w UM, bo myslalam ze jest odwrotnie i poki nie oplacilam
    > podatku nie poszlam do UM, a moglam to wczesniej zrobic).

    Ale na oplacenie podatku od czynnosci cywilno prawnych PCC jest okreslony
    czas, a dokladnie to _chyba_ 14 dni od podpisania umowy. Po tym terminie
    moga robic problemy w US.
    Pozdr
    ErrOR

  • 12. Data: 2004-11-12 06:43:11
    Od: "Monika" <y...@w...pl>

    Użytkownik "ErrOR" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > czas, a dokladnie to _chyba_ 14 dni od podpisania umowy. Po tym terminie

    Tak, oczywiscie, to prawda - termin 14 dni na rozliczenie sie z US, ale
    Wydzialu Komunikacji a zatem Urzedu Miasta to nie interesuje. Sa to dwie
    odrebne sprawy. Aby zarejestrowac auto nie musze miec pieczatki US na
    umowie - oni nawet nie spojrzeli na moja umowe, a tym bardziej jej nie
    podstemplowali.
    Pozdrawiam
    Mo