    From: "Monika" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupno samochodu - kto płaci pod. od czynn. cyw-prawnych?
    Date: Fri, 12 Nov 2004 07:43:11 +0100

    Użytkownik "ErrOR" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cmtq5h$g3a$1@news.onet.pl...
    > mi
    >
    > Ale na oplacenie podatku od czynnosci cywilno prawnych PCC jest okreslony
    > czas, a dokladnie to _chyba_ 14 dni od podpisania umowy. Po tym terminie
    > moga robic problemy w US.
    > Pozdr
    > ErrOR

    Tak, oczywiscie, to prawda - termin 14 dni na rozliczenie sie z US, ale
    Wydzialu Komunikacji a zatem Urzedu Miasta to nie interesuje. Sa to dwie
    odrebne sprawy. Aby zarejestrowac auto nie musze miec pieczatki US na
    umowie - oni nawet nie spojrzeli na moja umowe, a tym bardziej jej nie
    podstemplowali.
    Pozdrawiam
    Mo