  • 11. Data: 2009-08-18 18:48:10
    Temat: Re: Kupno nieruchomosci bez przetargu
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Johnson pisze:

    > Nie, to twoje zdanie odbiega od rzeczywistości.

    Mozesz jasniej?

  • 12. Data: 2009-08-18 19:59:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    DzikBagienny pisze:

    > Mozesz jasniej?

    Czego nie rozumiesz? Nie masz racji.

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2009-08-18 21:41:25
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Johnson pisze:

    > Czego nie rozumiesz? Nie masz racji.

    A jak jest Twoja racja zatem? Bo gadac ze nie mam racji to moze 15
    letnie dziecko...
    Jakies argumenty poprosze...

  • 14. Data: 2009-08-19 06:03:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    DzikBagienny pisze:

    > Jakies argumenty poprosze...

    A ty uargumentowałeś swoje stan stanowisko, moje dziecko ... ?
    Mój aksjomat jest lepszy od twojego, bo jest mój :)

    --
    @2009 Johnson

  • 15. Data: 2009-08-19 10:05:04
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Johnson pisze:

    > A ty uargumentowałeś swoje stan stanowisko, moje dziecko ... ?
    > Mój aksjomat jest lepszy od twojego, bo jest mój :)

    widze ze nie dorosles do dyskusji...

  • 16. Data: 2009-09-02 18:08:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    DzikBagienny pisze: