  • 1. Data: 2009-08-17 18:49:02
    Temat: Konwencja wiedeńsja o ruchu drogowym
    Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl>

    Mam brytyjski samochód / zarejestroany w UK / - pzyjechałem nim na
    urlop do Polski i w jego czasie dostała mnie choroba która przedłużyła
    mi pobyt w Polsce o kilka miesięcy - w międzyczasie skończyły mi się
    badania techniczne samochodu - więc zrobiłem je w Polsce. W dokumencie
    badań było o konwencji wiedeńskiej - myślałem ze Anglicy też to
    podpisali, a oni przy wjeździe do Anglii wlepili mi mandat za brak
    badań. Może mieli rację, a może nie. Czy możecie się wypowuedzieć na
    ten temat? Konwencja była w 08.11. 1968 - Polska przystąpiła do niej
    w 1984 r.

  • 2. Data: 2009-08-17 19:24:05
    Temat: Re: Konwencja wiedeńsja o ruchu drogowym
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Janusz Pawłowski pisze:
> [...]
    > badań. Może mieli rację, a może nie. Czy możecie się wypowuedzieć na
    > ten temat? Konwencja była w 08.11. 1968 - Polska przystąpiła do niej

    Konwencja nie mowi o badachniach technicznych

  • 3. Data: 2009-08-17 19:40:42
    Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl>

    "Marcin J. Kowalczyk" napisał(a):

    > Konwencja nie mowi o badachniach technicznych

    Skoro tak to po co w ogóle jest o niej informacja w druku
    badań technicznych ?.

  • 4. Data: 2009-08-17 19:55:09
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Janusz Pawłowski pisze:

    > Skoro tak to po co w ogóle jest o niej informacja w druku
    > badań technicznych ?.

    Przerabialem problem z konczacymi sie badaniami polskimi. Zrobic moga
    zrobic za granica, ale nie zostana uznane w PL.

    Chodzi o to, ze kazdy kraj ma inne wymagania dla pojazdow w nim
    zarejestrowanych (np. na Slowacji dwa trojkaty, komplet zarowek, w
    Polsce gasnica, etc).

    Np. polski diagnosta nie ma jak wpisac do bazy, ze masz MOT/APK/TUV i
    odwrotnie.

  • 5. Data: 2009-08-18 05:45:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Janusz Pawłowski napisał(a):

    > Skoro tak to po co w ogóle jest o niej informacja w druku
    > badań technicznych ?.

    Pewnie po to, zebys przejezdzajac przez granice kazdorazowo nie musial
    robic badan technicznych w kazdym z krajow ;)

    j.