  • 1. Data: 2009-08-25 19:49:50
    Temat: Kupno mieszkania - brak odbioru budynku
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Witam
    Mam okazję kupić mieszkanie po dobrej cenie. Jest jednak pewien mankament.
    Mianowicie od kilku lat nie nastapił odbiór budowlany z powodu małej
    ilości miejsc parkingowych. Jakie jest ryzyko takiego kupna? Dodam że
    mieszkanie ma wydzieloną KW (i notabene jest z garażem).

    p.s. Czy mogą z tego powodu wystąpić jakieś problemy z uzyskaniem kredytu
    w banku?

    --
    Scowron

  • 2. Data: 2009-08-25 20:10:15
    Temat: Re: Kupno mieszkania - brak odbioru budynku
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 25 Sie, 21:49, Scowron <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ilości miejsc parkingowych. Jakie jest ryzyko takiego kupna? Dodam że
    > mieszkanie ma wydzieloną KW (i notabene jest z garażem).

    Jak mieszkanie może mieć KW jak nie zostało wydzielone (bo do
    wydzielenia potrzebny jest odbiór?).

  • 3. Data: 2009-08-25 20:14:03
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 25-08-2009 o 22:10:15 przypadek <p...@g...pl> napisał(a):

    > Jak mieszkanie może mieć KW jak nie zostało wydzielone (bo do
    > wydzielenia potrzebny jest odbiór?).

    Albo podobno wszyscy mieszkańcy w jednym czasie u notariusza - tak mi
    przynajmniej powiedzieli :)

    --
    Scowron

  • 4. Data: 2009-08-25 20:19:32
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 25 Sie, 22:14, Scowron <s...@o...pl> wrote:

    > Albo podobno wszyscy mieszkańcy w jednym czasie u notariusza - tak mi
    > przynajmniej powiedzieli :)

    To ci mieszkańcy mogą nabyć na współwłasność co najwyżej cały teren,
    niepodzielony. Życzę miłej zabawy.

  • 5. Data: 2009-08-26 01:47:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Scowron wrote:
> [...]
    > mankament. Mianowicie od kilku lat nie nastapił odbiór budowlany z
    > powodu małej ilości miejsc parkingowych. Jakie jest ryzyko takiego

    Że nigdy odbioru nie będzie, bo przecież więcej terenu nie urodzą.

  • 6. Data: 2009-08-26 16:12:34
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 26-08-2009 o 03:47:08 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Że nigdy odbioru nie będzie, bo przecież więcej terenu nie urodzą.

    Teoretycznie miejsce na parking jest, tylko trzeba wykupić.
    Niemniej zastanwia mnie w jaki sposób uzyskano wpis do KW bez odbioru?

    --
    Scowron

  • 7. Data: 2009-08-27 08:20:22
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bank raczej nie zapyta o zezwolenie na uzytkowanie mieszkania posiadającego już KW i
    kupionego na rynku wtórnym.
    Natomiast np. za prąd byc może będziesz musiał płacic jak za budowlany, a to bardzo
    drogo kosztuje.
    Moze tez być kłopot z meldunkiem i uzytkowaniem nieodebranego garażu
    wielostanowiskowego (szczególnie, gdy "życzliwi" doniosą - był nieco podobny
    przypadek, gdzie sprawa oparła się o prokuraturę i garaż zamknięto nakazem na lata z
    powodu jakichś wad).
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-08-29 14:28:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Aug 2009, przypadek wrote:

    > To ci mieszkańcy mogą nabyć na współwłasność co najwyżej cały teren,
    > niepodzielony.

    Można powiedzieć: "kupili budowę w toku na współwłasność" :)

    > Życzę miłej zabawy.

    Byłoby ciekawie usłyszeć jak się skończyło i jaki to developer.
    Bo jak uczciwy, to może skończyć się dobrze :|

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2009-08-29 17:46:00
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Bo jak uczciwy, to może skończyć się dobrze :|

    Znasz takich? 8^)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-08-31 20:31:41
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 29-08-2009 o 16:28:52 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Można powiedzieć: "kupili budowę w toku na współwłasność" :)

    > Byłoby ciekawie usłyszeć jak się skończyło i jaki to developer.
    > Bo jak uczciwy, to może skończyć się dobrze :|
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Z tego co się dowiedziałem to deweloper ogłosił upadłość, nazwy niestety
    nie znam.
    Wypada sobie dać spokój z tą okazją :|

    --
    Scowron