  • 1. Data: 2009-08-25 10:19:10
    Temat: odmowa zwolnienia od kosztow
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    Wlasnie dostalam postanowienie o oddaleniu wniosku o zwolnienie od kosztow
    postepowania w calosci. Z niezrozumialych powodow sad nie zechcial wniosku
    uzasadnic, choc - zwazywszy na regulacje art. 357 par. 2 i art. 394 par 1 pkt
    2 kpc - powinien byl to zrobic.

    No i - nie bardzo wiem jak dzialac - skladac zazalenie na odmowe
    zwolnienia?.... Ale jak tu przeprowadzic jakakolwiek polemike, skoro nie wiem,
    czym kierowal sie sad. Moze zadac uzasadnienia? Tylko na jakiej podstawie?...

    Bede wdzieczna za wskazowki