  • 1. Data: 2002-08-25 20:16:52
    Temat: Kupno NIERUCHOMOŚCI
    Od: p...@p...onet.pl

    Mam na oku pewną nieruchomość położoną na wsi, rosną na niej drzewa. Chciałem
    Was spytać na co powinienem zwrócić uwagę zakupując taką posiadłośc ok 2000 m2.
    Chciałbym postawić potem na niej domek drewniany z podmurówką.

    Będe bardzo wdzięczny za opinie.

    ********************
    Dominik Spałek
    www.forum.wirma.pl

  • 2. Data: 2002-08-25 20:51:33
    Temat: Re: Kupno NIERUCHOMOŚCI
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>

    Musisz sprawdzić:
    1/księgę wieczystą - kto jest właścicielem, czy są wpisane obciążenia itp
    2/w gminie co przewiduje plan zagoispodarowania przestrzennego, czy
    dostaniesz pozwolenie na budowę
    3/czy są w pobliżu doprowadzone media :prąd, woda, etc
    4/czy nie ma upierdliwych sąsiadów
    Pozdrawiam
    WD

  • 3. Data: 2002-08-25 21:38:04
    Od: "Pawel Sikora" <t...@p...fm>

    Użytkownik Wojciech Drewniak <w...@i...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:akbg8m$d0$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > dostaniesz pozwolenie na budowę
    > 3/czy są w pobliżu doprowadzone media :prąd, woda, etc

    No i trzeba się dopytać czy na nieruchomości nie ma obciążeń
    przeciw którym nie działa rękojmia (np. dożywocie)

  • 4. Data: 2002-08-27 08:12:28
    Od: p...@p...onet.pl

    Rozumiem i dziekuje -jeszcze jedno czy na budynek bez piwnicy - zwykla
    drewniana altanka - takze potrzebna jest zgoda - pozwolenie.

    Dominik www.forum.wirma.pl