  • 1. Data: 2002-08-25 17:49:05
    Temat: kradziony sprzet
    Od: "hesus" <h...@p...com>

    Witam!
    Mam nastepujacy problem. Kupilam na jednej z aukcji internetowych palmtopa.
    Cena byla atrakcyjna, jak na sprzet uzywany, ale rowniez nie byla razaco
    niska. Wygralam aukcje, i gdy dotarl, w jego pamieci przypadkowo znalazlam
    maila, jak sie okazalo - ostatniego wlasciciela. Wymienilismy posty i
    okazalo sie, ze sprzet mu skradziono. I tu moje pytanie, co poradzilibyscie
    mi? Chce aby sprzet wrocil do wlasciciela [jeszcze nie wie, ze mam jego
    palmtopa], a do mnie moje pieniadze... Wine sprzedawcy [jest to firma]
    udowodnic bedzie ciezko, ale... musi przeciez byc jakas sprawiedliwosc. W
    koncu jest to pare zlotych, a ja nie chce sie cieszyc z cudzego
    nieszczescia. Zas sprzedawca... Coz, mial duzo pozytywow [tzn. opinii innych
    ludzi, ktorzy kupowali u niego za posrednictwem tego serwisu], wole myslec,
    ze nie byl paserem, ale ostatecznie to on sprzedal mi rzecz z wada prawna, i
    to on raczej powinien sie starac o towar z legalnych zrodel, najwyzej jak
    poniesie teraz koszta tego, drugi raz sie dobrze zastanowi nad pochodzeniem
    towaru... Ale jak moge to wyegzekwowac [prawnie]? Chodzi mi o to, jakich
    prawnych argumentow uzyc w dyskusji z nim [co mu grozi, etc]. Bo jak pojde
    na policje, to sprawa sie bedzie ciagnac i ciagnac, on w jednym koncu kraju,
    ja w drugim... A mi zalezy na czasie i zwlaszcza na sprawiedliwosci...
    Wielkie dzieki z gory, za jakies podpowiedzi.
    Syl

  • 2. Data: 2002-08-25 17:53:10
    Od: "hesus" <h...@p...com>

    Przepraszam, nie pisze z mojego konta.