eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Kupilem zepsuty telefon w PLAY
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 27

  • 1. Data: 2011-06-13 13:41:46
    Temat: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    Witam,

    w sobote przedluzylem umowe w salonie PLAY. Wybralem nowy telefon, ktory
    nastepnego dnia okazal sie byc niesprawny. Strasznie sie grzeje w
    okolicy stykow baterii i rozladowuje sie w kilka godzin - pewnie jakies
    zwarcie. Co moge zrobic? Nie widzi mi sie oddawanie telefonu na
    gwarancji, w koncu jest nowy. Czy mam podstawy do rzadania wymiany
    telefonu na nowy, badz zwrotu i wymiany na inny model? Rekojmia,
    niezgodnosc towaru z umowa? Telefon potrzebny jest mi do pracy, stad nie
    wchodzi w gre telefon zastepczy bez internetu (taki mi zaproponowali)
    Abonament przedlozalem na firme, nie na osobe prywatna,

    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2011-06-13 13:47:30
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-06-13 15:41, Swierszcz pisze:

    > Abonament przedlozalem na firme, nie na osobe prywatna,

    Abonament oczywiscie przedluzylem, a nie przedlozylem.
    To przez pospiech i nerwy ;-)


  • 3. Data: 2011-06-13 15:10:50
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-13 15:41:46 +0200, Swierszcz <n...@w...pl> said:

    > Witam,
    >
    > w sobote przedluzylem umowe w salonie PLAY. Wybralem nowy telefon,
    > ktory nastepnego dnia okazal sie byc niesprawny.

    To problem. Chyba pierwszy na tej planecie.

    > Co moge zrobic?

    Wyrzucić, kupić nowy, korzystać ze starego, naprawić nowy, zgłosić
    niezgodność towaru z umową, skorzystać z gwarancji...

    > Nie widzi mi sie oddawanie telefonu na gwarancji, w koncu jest nowy.

    Piękne.
    Ale bez sensu.


    > Czy mam podstawy do rzadania

    Tylko u Stokrotki.


    > Abonament przedlozalem na firme,

    To gwarancja jednak.
    (I Stokrotka)

    --
    Bydlę


  • 4. Data: 2011-06-13 23:21:33
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-13 15:41, Swierszcz pisze:
    > Witam,
    >
    > w sobote przedluzylem umowe w salonie PLAY. Wybralem nowy telefon, ktory
    > nastepnego dnia okazal sie byc niesprawny. Strasznie sie grzeje w
    > okolicy stykow baterii i rozladowuje sie w kilka godzin - pewnie jakies
    > zwarcie. Co moge zrobic? Nie widzi mi sie oddawanie telefonu na
    > gwarancji, w koncu jest nowy. Czy mam podstawy do rzadania wymiany
    > telefonu na nowy, badz zwrotu i wymiany na inny model? Rekojmia,
    > niezgodnosc towaru z umowa? Telefon potrzebny jest mi do pracy, stad nie
    > wchodzi w gre telefon zastepczy bez internetu (taki mi zaproponowali)
    > Abonament przedlozalem na firme, nie na osobe prywatna,

    Przecież do 10 dni możesz wymienić ten telefon. Idź do salonu.

    --
    animka


  • 5. Data: 2011-06-14 08:42:22
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>


    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisała:

    >> w sobote przedluzylem umowe w salonie PLAY.
    >> Abonament przedlozalem na firme, nie na osobe prywatna

    > Przecież do 10 dni możesz wymienić ten telefon. Idź do salonu.

    Lubisz wciąż się ośmieszać?




  • 6. Data: 2011-06-14 09:44:43
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/14/2011 3:42 AM, Tomek wrote:
    >
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisała:
    >
    >>> w sobote przedluzylem umowe w salonie PLAY.
    >>> Abonament przedlozalem na firme, nie na osobe prywatna
    >
    >> Przecież do 10 dni możesz wymienić ten telefon. Idź do salonu.
    >
    > Lubisz wciąż się ośmieszać?
    >
    >
    >
    tradycyjnie


  • 7. Data: 2011-06-14 12:25:40
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>


    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:it662e$s1b$1@node2.news.atman.pl...

    > Przecież do 10 dni możesz wymienić ten telefon. Idź do salonu.

    Nie zapomnieć o samolocie. Samolot muszą oddać...

    Pozdrawiam
    X


  • 8. Data: 2011-06-15 09:16:10
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Iksinski napisał:

    > Nie zapomnieć o samolocie. Samolot muszą oddać...

    Nie muszą. Upłynęło więcej niż 10 dni.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik


  • 9. Data: 2011-06-15 09:16:53
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Animka napisał:

    > Przecież do 10 dni możesz wymienić ten telefon. Idź do salonu.

    A podstawa prawna?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik


  • 10. Data: 2011-06-15 09:24:00
    Temat: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Swierszcz napisał:

    > Nie widzi mi sie oddawanie telefonu na
    > gwarancji, w koncu jest nowy.

    Nie rozumiem, dlaczego nowego telefonu nie można oddać do naprawy
    gwarancyjnej. Jak będzie stary to straci gwarancję.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1