  • 81. Data: 2004-04-09 09:55:10
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "MovieJack" <i...@m...net>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:c55rpu$ru7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jak sobie to wyobrażasz?:-) To butla gazowa - można ją odłączyć w parę
    > sekund i udawać ze się jej nie używa. A przeszukiwać mieszkania
    spóldzielnia
    > raczej nie może więc? Już nie mówiac o tym, że ustalono w toku dyskusji że
    > używanie butli gazowych w budynkach pozbawionych instalacji gazowej jest
    > prawnie dozwolone.

    U nas w bloku (wspolnota) usalone zostalo ze raz do roku sprawdzany jest
    droznosc wetylacji u wszystkich i raz do roku szczelnosc instalacji gazowych
    u wszyskich ktorzy maja gaz (26 rodzin z 25) pokrywane jest to z funduszu
    wspolnoty.

    Sawa

  • 82. Data: 2004-04-09 09:55:38
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:c55rpu$ru7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jak sobie to wyobrażasz?:-) To butla gazowa - można ją odłączyć w parę

    a chocby pod pretekstem sprawdzania droznosci wentylacji, odroznic kuchenke
    gazowa od elektrycznej nie jest duzym problemem

    jest dozwolone, a sprawnosc techniczna i dozor jest obowiazkowy

  • 83. Data: 2004-04-09 09:55:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    używanie butli gazowych w budynkach pozbawionych instalacji gazowej jest

    HaNkA

  • 84. Data: 2004-04-09 10:31:07
    Od: "Nixe" <n...@i...peel>

    chester pisze:
    > Hmm - poproszę o podstawę prawną, ze szczególnym uwzględnieniem
    > definicji "kanister" i "benzyna" gdyż sam w piwnicy trzymam różne
    > rzeczy i chciałbym wiedzieć czego i ile mogę trzymać :-)

    Może tu coś znajdziesz:
    http://www.strazsieradz.nasze.pl/rady.htm

    --
    PozdrawiaM

  • 85. Data: 2004-04-09 11:16:37
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Może tu coś znajdziesz:
    > http://www.strazsieradz.nasze.pl/rady.htm

    Tam znalazłem tylko:
    10. Przechowywanie w mieszkaniu cieczy łatwo zapalnych o temperaturze
    zapłonu poniżej 21 st.C (benzyna, rozpuszczalniki, alkohol etylowy itp.)
    w ilości ponad 5 litrów i cieczy o temperaturze zapłonu 21 st.C do 55
    st.C (nafta, olej napędowy, terpentyna) w ilości ponad 20 litrów.

    czyli do 5 litrów mogę trzymać sobie ile chcę :-)
    A taki własnie mam kanisterek na benzynę ekstrakcyjną :-)

    chester

    --
    Używam MozilliPL, a Ty? MozillaPL: http://www.MozillaPL.org

  • 86. Data: 2004-04-09 11:57:57
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    >odroznic kuchenke
    > gazowa od elektrycznej nie jest duzym problemem

    No nie wiem - zakladasz ze sąsiad ma kuchenke - a co jesli do owej butli
    podłaczył tzw kuchenkę turystyczna i np umiejscowił ją w pokoju a nie w
    kuchni?:-) O kuchenkach gazowo-elektrycznych juz ci wspomniano - sama mam
    takową:-)

    HaNkA

  • 87. Data: 2004-04-09 18:28:13
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "bluefive" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Grupowiczów,

    Zero logicznego myslenia.
    Skoro ktos wstawil sobie butle z gazem do domu, to chyba nie po to aby mu
    ona ekslodowała.... Temu lokatorowi też zależy aby wszystko działało
    sprawnie i nie sprawiało zagrożenia przede wszystkim dla jego życia.
    Przeciez nikt nie jest samobójca. Nie kupił tego mieszkania, żeby go
    wysadzić przecież...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 88. Data: 2004-04-09 18:34:40
    Od: "Kamila" <k...@g...pl>

    A jesli te butle z gazem ma islamista- ich religją jest przeciez to by zabic
    jak najwiecej innowiercow

  • 89. Data: 2004-04-09 20:01:46
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!> raz jeszcze przepraszam i świątecznie pozdrawiam
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > A jesli te butle z gazem ma islamista- ich religją jest przeciez to by zabic
    > jak najwiecej innowiercow

    Chyba cię popieprzyło, to pewnie te wiosenne zmiany pogody.
    Dowiedz się najpierw czegoś konkretnego o ich religii.

    PLONK WARNING & FUT

    chester

    PS. I chociaż naucz się cytować!!

  • 90. Data: 2004-04-09 20:54:12
    Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl>

    > jak ty sobie kupisz mieszkanie w cichej spokojnej okolicy, po czym po roku
    > wybuduja ci za oknem hipermarket, tez bedziesz szczesliwy, bo przeciez nie
    > jestes sam?

    Dlatego napisalem zeby wykupil okoliczne ziemie i lasy.