    From: "Mariusz Murawski" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ktoś ukradł dane z mojego dysku !!
    Date: Sun, 23 May 2004 11:24:24 +0200

    Mój znajomy kilka dni temu oświadczył mi, że na płycie kupionej od pewnego
    człowieka znalazł dane pochodzące najprawdopodobniej z mojego dysku.
    Sprawdziłem to - ZGADZA SIĘ. Lista moich kontaktów z GG, dane moich
    projektów itp.
    Prawdopodobnie był to włam przez jakiegoś konia trojańskiego. Znam namiary
    człowieka, który to sprzedał.

    Czy istnieje jakaś procedura prawna by ten człowiek odpowiedział za kradzież
    lub chociaż paserstwo? Jak się do tego zabrać i jak to udowodnić? Czy mam
    jakiekolwiek na to szanse?

    Mariusz M.