  • Data: 2010-10-05 06:59:52
    Temat: Kto tu łamie prawo - wynagrodzenie ?
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak mnie zastanawia jedna rzecz. Pracuję na umowę
    na czas nieokreślony z której wynik, że zarabiam xxx zł
    jednak wypłata, którą dostaję jest wyższa xxxx zł (niestety niedużo).
    Co najlepsze wypłatę otrzymuję na konto z konta firmowego
    z zaznaczeniem, że to wypłata za dany miesiąc i danymi firmy.

    Kto tu właściwie łamie prawo ?
    Jakie są konsekwencje tego dla obu stron?
    I komu tak właściwe powinno zależeć na wykryciu tego ?

    Uprzedzam, że nie jestem zadowolony z takiego obrotu spraw - ale wolałem
    mieć umowę w ręce (choćby taką "niepełną") niż pracować na czarno.