  • Data: 2010-10-05 14:16:46
    Temat: Re: Kto tu łamie prawo - wynagrodzenie ?
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.10.2010 RadekD <r...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Ugotowany przez kogo ? I jakie konsekwencje może ponieść pracownik
    > dostający lewe wynagrodzenie.
    jakis czas temu dostalem wezwanie do US w sprawie firmy, u ktorej kilka lat
    temu mialem umowy - zlecenia.

    Przelewy na konto, to co bylo na umowach/przelewie/pitcie nijak się miało do
    siebie wzajemnie. To co bylo w ksiegowosci bylo jeszcze inne (czesc umow -
    oczywiscie niepodpisane przezemnie - byla podwojna, to co mialem w przelewach w
    papierach u nich nie wystepowalo...)

    Prawde mowiac srednio mnie to interesowalo, potem zreszta wycofalem sie z wspolpracy.

    Efekt - powiedzialem co wiedzialem, na pytanie czy napewno nic nie dostalem
    poza przelewami(przelewy byly nizsze niz umowy) powiedzialem ze nie pamietam...
    i tyle.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/