  • 1. Data: 2007-10-14 10:23:21
    Temat: Kto ponosi koszt podziału współwłasności przed sądem
    Od: "alex" <k...@i...pl>

    Witam
    mam na współwłasność działkę z budynkiem chciałbym znieść współwłasność
    niestety 2 współwłaściciel proponuje mi bardzo niekorzystne warunki
    więc niepozostaje mi chyba nic innego jak droga sadowa
    kto ponosi koszty sądowe ja, czy my na spółkę
    i kto się orientuje ile to kosztuje
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-14 10:55:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    alex pisze:

> [...]
    > niestety 2 współwłaściciel proponuje mi bardzo niekorzystne warunki
    > więc niepozostaje mi chyba nic innego jak droga sadowa

    Pierwotnie autor wniosku.
    Ale na koniec sąd powinien rozliczyć to według udziału w we własności
    rzeczy (przynajmniej według mnie).

    > i kto się orientuje ile to kosztuje

    Zapomniałem. Ale jak złożysz to sąd cię wezwie do opłaty i będziesz
    wtedy wiedział.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-10-14 11:02:13
    Od: "alex" <k...@i...pl>

> [...]
    > rzeczy (przynajmniej według mnie).

    > Zapomniałem. Ale jak złożysz to sąd cię wezwie do opłaty i będziesz wtedy

    juz się doszukałem ze opłata stała to 1000 pln
    ale ile mniej więcej wezma biegli sądowi lubrz rzeczoznawcy
    pozdr