  • Data: 2010-07-07 14:58:09
    Temat: Kto dziedziczy - brak najbliższych krewnych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy ktoś poza żoną dziedziczy po zmarłym, jeżeli nie maja dzieci, jego
    rodzice i jedyna siostra nie żyją, z rodziny jest tylko małoletnia
    siostrzenica i szwagier, mąż siostry zmarłego - w momencie jej śmierci
    byli już w separacji.

    Podjerzewam ze szwagier nie dziedziczy, ale nie jestem pewna co do
    siostrzenicy zmarłego.

    Znajomy zmarł bez testamentu, jedyny majątek to dom i samochód - oba
    wspólne. Samochód jeszcze na kredycie.
    Dom jest teraz w modnej okolicy i wart jest 10 razy tyle co 15 lat temu,
    gdy się budowali w szczerym polu. Oszczędności - jakieś parę tysięcy,
    tyle co odłożyli na wymarzone wakacje.

    Moja znajoma wpadła w histerię jak policzyła ile by to było pieniędzy,
    gdyby przyszło spłacić siostrzenicę - nawet 1/4 tego domu to dla niej w
    majątek.

    Ma się o co niepokoić?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl