  • 1. Data: 2008-06-21 20:15:32
    Temat: Książeczka wojskowa
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    Witam.
    Chciałem się zapytać znawców, czy taki twór jak Książeczka Wojskowa,
    jest tylko w naszym chorym Państwie, czy też w innych krajach również? I
    drugie pytanie, takie czysto teoretyczne. Co z tym tworem się stanie,
    gdy wejdzie tzw. armia zawodowa?? Pytam o te książeczki, które już są.

    Nasunęło mi się to w związku z moją ostatnim przypadkiem, gdy stemplując
    kartę obiegową przyjęcia do pracy, w dziale ds. bezpieczeństwa
    informacji niejawnych i wojskowości (czy jakoś tak), zażądali ode mnie
    tegoż dokumentu i bez niego nie chcieli ze mną dalej rozmawiać, co
    niestety przesunęło mi całą sprawę o kilka dni.

    --
    Pozdrowienia
    Radek

  • 2. Data: 2008-06-22 00:19:31
    Temat: Re: Książeczka wojskowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Buster" <b...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Chciałem się zapytać znawców, czy taki twór jak Książeczka Wojskowa, jest
    > tylko w naszym chorym Państwie, czy też w innych krajach również?

    Jej odpowiednik generalnie musi być w każdym kraju, albowiem przewidują go
    konwencje międzynarodowe.

    > I drugie pytanie, takie czysto teoretyczne. Co z tym tworem się stanie,
    > gdy wejdzie tzw. armia zawodowa?? Pytam o te książeczki, które już są.

    Nic. Nadal pozostaną.

  • 3. Data: 2008-06-22 06:25:07
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 Jun 2008 22:15:32 +0200, Buster napisał(a):

> [...]
    > drugie pytanie, takie czysto teoretyczne. Co z tym tworem się stanie,
    > gdy wejdzie tzw. armia zawodowa?? Pytam o te książeczki, które już są.

    Koleżanka, która była w wojsku w Wenezueli, pisze mi że tam też mieli
    - legitymację i książeczkę wojskową.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2008-06-26 11:53:36
    Od: "Miki" <m...@p...pl>

> [...]
    > I drugie pytanie, takie czysto teoretyczne. Co z tym tworem się
    > stanie, gdy wejdzie tzw. armia zawodowa?? Pytam o te książeczki, które

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Książeczka_wojskowa
    a haseł w innych językach jakoś brak