  • 1. Data: 2002-08-08 09:35:08
    Temat: Ksiazeczka mieszkaniowa-premia gwarancyjna
    Od: "Mircio" <m...@k...net.pl>

    Witam!
    Moja siostra posiada ksiazeczke mieszkaniowa, a ja jestem w trakcie budowy
    domu.
    Pozwolenie na budowe jest wydane na mnie i moja narzeczona.
    Siostra chce dokonac cesji praw na mnie.

    Czy bedzie mi przyslugiwala premia gwarancyjna?

    pozdrawiam
    MC

  • 2. Data: 2002-08-08 09:49:06
    Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa-premia gwarancyjna
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Mircio" <m...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > Siostra chce dokonac cesji praw na mnie.
    >
    > Czy bedzie mi przyslugiwala premia gwarancyjna?

    Oczywiscie...
    Cesji dokonac mozna w placowce PKO BP S,A,
    ktora prowadz rachunek (zwiazany z ksiazeczka)

    oraz kada inna placowka PKO BP S.A. , po otrzymaniu
    zgody na przeprowadzenie cesji (na ogol pare godzin).

    Noze Pani isc do dowolnej placowki i umowic sie "za pare dni",,
    Powodzenia

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-08 11:20:21
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgody na przeprowadzenie cesji (na ogol pare godzin).
    >
    > Noze Pani isc do dowolnej placowki i umowic sie "za pare dni",,

    A gdybym probował dokonać cesji na osobę niespokrewnioną ze mną?

    Tailer

  • 4. Data: 2002-08-08 11:56:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Tailer" [...]

    > A gdybym probował dokonać cesji na osobę niespokrewnioną ze mną?
    >
    > Tailer
    normalnie nie mozna...

    Ale prawie wszystcy jestesmy "jakos spokrewnieni".
    Krzeba "zmontowac" lancuszek pokrewnienstwa
    i kolejno cedowac ... kazda cesja kosztuje...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-08-08 11:58:27
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    > A gdybym probował dokonać cesji na osobę niespokrewnioną ze mną?

    cesję można wykonać tylko w lini prostej (17 złoty kosztuje)
    ale dozwolony jest myk aby wykonać kilka kolejnych cesji
    także musisz poszukać jednak jakiegoś pokrewieństwa, albo lepiej kogoś kto
    się buduje lub kupuje dom w rodzinie

  • 6. Data: 2002-08-08 13:33:45
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zgody na przeprowadzenie cesji (na ogol pare godzin).
    >
    > Noze Pan isc do dowolnej placowki i umowic sie "za pare dni",,

    Witam!
    Dziekuje za odpowiedz.
    Ale co z ta wspolwlasnoscia?
    Kobieta w Banku PKO powiedziala, ze cytuje "raczej sie nie nalezy".
    Z tego "raczej" mozna juz wywnioskowac, ze sama nie wie.
    Na jaki przepis mozna sie powolac?

    pozdrawiam
    Miroslaw Ciesla