  • 1. Data: 2002-08-08 09:21:35
    Temat: KASYNA INTERNETOWE - jak to jest ?
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak to jest z tym w Polsce ? Prawo to jakos reguluje ? Potrzebna jest
    licencja/koncesja/pozwolenie na prowadzenia takiego kasyna ?
    Kto wydaje zezwlenie na prowadzenie takiej dzialalnosci ? A co jezeli serwer z
    oprogramowaniem znajduje sie w innym kraju, czy polskie wladze maja cos wtedy
    do tego??

    DM

  • 2. Data: 2002-08-08 11:01:53
    Temat: Re: KASYNA INTERNETOWE - jak to jest ?
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    serwer z
    > oprogramowaniem znajduje sie w innym kraju, czy polskie wladze maja cos

    Co prawda moja odpowiedz bedzie nieco nie na temat, ale moze rzucic swiatlo
    na sprawe gier hazardowych w polskiej rzeczywistosci prawnej.
    Pod adresem http://www.vagla.pl/skrypts/bukmacher_online.htm znajduje sie
    tekst o zakladach wzajemnych na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o
    grach losowych, zakładach wzajemnych i grach na automatach (Dz. U. 1998 nr.
    102 poz. 650 z póź. zm.).

    Czesc (podkreslam ze tylko czesc) z uwag tam zawartych bedzie dotyczylo
    rowniez dzialalnosci Kasyn internetowych.

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 3. Data: 2002-08-09 08:20:03
    Od: <d...@p...onet.pl>