  • 1. Data: 2002-08-08 09:01:06
    Temat: Jak to po slubie?
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Witam!!!
    Jak to jest z dokumentami osobistymi po slubie.
    Slyszalem ze paszport nalezy wymienic miesiac po slubie(kobieta) zmiana
    nazwiska?
    kesser

  • 2. Data: 2002-08-08 09:08:13
    Temat: Re: Jak to po slubie?
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    kesser wystukał (a) w wiadomości news:aitc7j$b8p$1@news.tpi.pl:

    > Slyszalem ze paszport nalezy wymienic miesiac po slubie(kobieta)
    > zmiana nazwiska?

    Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, ale moja żona jeździ za granicę
    od 3 lat na starym paszporcie i w sumie to nikogo nie obchodzi...

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-08-08 10:05:45
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, ale moja żona jeździ za granicę
    > od 3 lat na starym paszporcie i w sumie to nikogo nie obchodzi...

    Moja zona od roku nei zmienila dowodu osobistego ...

    AJA

  • 4. Data: 2002-08-08 10:39:52
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    AJA wystukał (a) w wiadomości news:3d5242ab_3@news.vogel.pl:

    > Moja zona od roku nei zmienila dowodu osobistego ...

    No tu jest chyba trochę różnica. Bo nie załatwisz
    wielu spraw np. w banku, no chyba, że załozy sobie
    konto pod starym nazwiskiem co wg. mnie chyba nie
    jest dobrym pomysłem.

    Ale jeżeli paszport traktować tylko jako dokument
    uprawniający do przekroczenia granicy, to chyba
    to zbytnio nikogo nie interesuje.

  • 5. Data: 2002-08-08 11:28:40
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > Moja zona od roku nei zmienila dowodu osobistego ...

    Moja od pięciu...
    TS

  • 6. Data: 2002-08-08 11:53:33
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Moja od pięciu...
    Ale zaswiadc zenie z skarbowki jak chciala dzis to musala tam u nich
    aktualizowac nazwisko .. no i nei miala nowego dowodu .. wiec co ?

    AJA

  • 7. Data: 2002-08-08 11:55:39
    Od: "DanielR" <d...@w...pl>

    jestem 2 lata po ślubie
    mojej żonie w dowodzie wbili pieczątkę na końcu (zresztą mnie również)
    a jak poszła do biura paszportowego to ją wygonili że nie ma takiej potrzeby
    kilkakrotnie wyjeżdżaliśmy za gramanicę
    dla mnie największym problemem były wycieczki zbiorowe - podawaliśmy
    nazwisko panieńskie żony do ubezpieczenia i różnych takich tam
    ale jakby coś się stałożonie to nie wiem co faktycznie prawnie byłoby z tym
    ubezpieczenie

  • 8. Data: 2002-08-08 14:19:56
    Od: "Dromader" <D...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, ale moja żona jeździ za granicę
    > od 3 lat na starym paszporcie i w sumie to nikogo nie obchodzi...

    A jak się ubezpieczasz przy takim wyjeździe. Zapewne na nazwisko z paszportu
    i wtedy ubezpieczalnia w polsce nie zwróci kasy za leczenie bo porówna
    nazwisko z polisy z dowodem.

    Darek

  • 9. Data: 2002-08-08 14:21:23
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "kesser" <k...@w...pl> wrote in message news:aitc7j$b8p$1@news.tpi.pl...
    > Witam!!!
    > Jak to jest z dokumentami osobistymi po slubie.
    > Slyszalem ze paszport nalezy wymienic miesiac po slubie(kobieta) zmiana
    > nazwiska?
    Dowody należy wymienić, paszportu nie...
    A co do dokumentów, to mam jeszcze samochód zarejestrowany na mieszkanie
    sprzedane w 1998 roku :P

  • 10. Data: 2002-08-08 15:16:25
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    No wlasnie !
    Przjmijmy ze mloda para chce jecha w podroz poslubna za granice dwa dni po
    slubie !!!
    co ma zrobic ????
    Kiedy wyrobic paszport ? Jechac na stare nazwisko ?

    AndY