  • 1. Data: 2005-06-02 12:37:21
    Temat: Książeczka mieszkaniowa - kiedy premia gwarancyjna ?
    Od: rork <d...@T...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie premii gwarancyjnej. Mam książeczkę mieskzaniową w
    PKO BP, jakieś 3 lata temu ( gdy trzeba było się jawnie zadeklarować czy
    ma być dalej prowadzona czy likwidowana ) po wyliczeniu przez bank
    wyszło mi z odsetkami jakieś 2-3 tysiące pln ( bez premii gwarancyjnej
    ). myślałem że zapomnieli jednego zera dopisać! w końcu regularnie
    dokonywane były wpłaty przez około 20 lat. fakt, że niewielkie ale
    zawsze to coś.
    pytania mam 2:
    1) ile ( pi razy drzwi ) z tej kwoty mogę spodziewać się premii
    gwarancyjnej?
    2) jakie muszę spełnić warunki aby uzyskać tą premię? czy przysługuje mi
    gdy kupie dowolne mieszkanie? czy musi to byc rynek pierwotny? czy może
    tylko spółdzielnie albo tylko nie-spółdzielnie?

    prosiłbym o podpowiedzi lub nakierowanie na jakieś materiały które
    spójnie opisują te zagadnienia. guglować guglowałem ale materiały które
    znalazłem były sprzed około 2 lat i nie wiem czy w międzyczasie coś się
    w tek kwestii nie zmieniło

    pozdr
    rork

  • 2. Data: 2005-06-02 14:55:39
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rork" <d...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opisują te zagadnienia. guglować guglowałem ale materiały które znalazłem
    > były sprzed około 2 lat i nie wiem czy w międzyczasie coś się w tek

    Ja mialem uskładane 2700 a premii gwarancyjnej dostałem ok 10 tysiecy zł
    Daj do przeliczenia za ok 20 zł bedziesz wszystko wiedział
    Grzes

  • 3. Data: 2005-06-03 21:41:37
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d7muhr$6s$1@inews.gazeta.pl rork
    <d...@T...pl> pisze:

    > pytania mam 2:
    > 1) ile ( pi razy drzwi ) z tej kwoty mogę spodziewać się premii
    > gwarancyjnej?
    Nie da się na to odpowiedzieć. Daj ją do naliczenia do PKO. I tak Cię
    oszukają na ile sie da. :-(

    > 2) jakie muszę spełnić warunki aby uzyskać tą premię? czy przysługuje mi
    > gdy kupie dowolne mieszkanie? czy musi to byc rynek pierwotny? czy może
    > tylko spółdzielnie albo tylko nie-spółdzielnie?
    Wkład+odsetki+premię otrzymasz kiedy nabędziesz lokal mieszkalny na
    własność, lub w jakiś inny sposób poniesiesz koszty na cele mieszkaniowe
    (remont, adaptacja itp.). Dowiedz sie w banku dokładnie.

    Jotte