  • Data: 2009-09-15 22:59:55
    Temat: Kredyt a budowa domu
    Od: Arturo <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przed wejsciem w zwiazek malzenski zakupilem mieszkanie ktore zostalo
    splacone. Kilka miesiecy temu sie ozenilem. Zona jest wlascicielka
    dzialki. Chce wziac pozyczke/kredyt pod zastaw swojego mieszkania i
    wybudowac dom na dzialce zony ktora zapewnie bedzie musiala ustanowic
    wspolwlasnosc takze na mnie. Czy wybudowany dom za pieniadze z mojego
    kredytu bedzie wchodzic do wspolnoty majatkowej? Dodam ze kredyt bede
    ja splacac.
    Ewentualnie prosze o wskazowki jak zabezpieczyc swoje interesy w tych
    niepewnych dzis czasach ;-).
    Dziekuje.