  • 11. Data: 2004-01-15 18:08:15
    Temat: Re: Kratka
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > Możesz też sobie przykręcić kasetkę na kasę w bagażniku.
    > I to wystarczy.
    Nie bardzo rozumiem. Do czego wystarczy?

  • 12. Data: 2004-01-15 18:10:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > :D
    > Mozesz wyjasnic dlaczego?

    Głownie dla tego, że jak spotkasz się policją, to zabiorą Ci dowód
    rejestracyjny. Kratka jest istotnym elementem pojazdu. To tak abyś sobie
    wymontował hamulce z samochodu. Choć oczywiście skutki będą pewnie w
    praktyce mniej niebezpieczne, to z punktu widzenia prawa ma to takie samo
    znaczenie.

  • 13. Data: 2004-01-15 18:50:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    Piwek rzecze:

    > Nie bardzo rozumiem. Do czego wystarczy?

    Do tego by nikt się nie czepiał, że nie masz kratki.
    A jak masz wpisany osobowo-ciężarowy to możesz i na przejściu
    dla osobowych.
    Tylko frajerzy pozwalają sobie na szykany.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 14. Data: 2004-01-15 18:58:54
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > Do tego by nikt się nie czepiał, że nie masz kratki.
    > A jak masz wpisany osobowo-ciężarowy to możesz i na przejściu
    > dla osobowych.

    Ale dalej nie rozumiem co ma do tego kasetka w bagazniku? O czyms nie wiem?

  • 15. Data: 2004-01-15 19:01:13
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > Flashi rzecze:
    > [..]
    >
    > To albo miał wpisane nie osobowo-ciężarowy tylko ciężarowy albo frajer.

    no coz Daewoo Lanos Van czy jakos tak ... wiec wpis ma ciezarowy

  • 16. Data: 2004-01-15 19:02:55
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

> [...]
    > A jak masz wpisany osobowo-ciężarowy to możesz i na przejściu
    > dla osobowych.
    > Tylko frajerzy pozwalają sobie na szykany.

    osobowo-ciezarowy to tak ... ale jak jest ciezarowy wpisane to juz nie jest
    to szykana tylko zgodne z prawem ... jesli gosc kupil auto odpisal sobie VAT
    to ponosic tego konsekwencje powinien

  • 17. Data: 2004-01-15 19:04:54
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    >jesli gosc kupil auto odpisal sobie VAT
    > to ponosic tego konsekwencje powinien

    Jak odpisal VAT za osobowo-ciezarowy to nie ponosi konsekwencji.

  • 18. Data: 2004-01-15 19:11:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Piwek rzecze:
    > Ale dalej nie rozumiem co ma do tego kasetka w bagazniku? O czyms nie wiem?

    Masz cieżarówkę do przewożenia kosztowności i pieniędzy :)
    To tak żeby się policja nie czepiała i na przeglądach nie świrowali.
    Ja mam Mitsubishi Carismę też 5 osób, osobowo-ciężarowy, bez żadnej kratki sratki
    tylko z dorobionym prostym wzmocnieniem tylnich oparć siedzeń i w ten sposób mam
    "odizolowaną przestrzeń ładunkową" czy jak to się tam zwie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 19. Data: 2004-01-15 20:07:56
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnijto_>

    Arek wrote:
    > Możesz też sobie przykręcić kasetkę na kasę w bagażniku.
    > I to wystarczy.
    Czy ty aby nie przeniosłeś się w czasie? Numer z kasetką skończył się
    łaaaadnych parę lat temu - już nawet nie wszyscy pamiętają bo się
    przedawniło.

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 20. Data: 2004-01-15 20:16:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Hrabia Mol rzecze:
    > Czy ty aby nie przeniosłeś się w czasie? Numer z kasetką skończył się
    > łaaaadnych parę lat temu - już nawet nie wszyscy pamiętają bo się
    > przedawniło.

    Wiesz - w dowodzie nie ma wbitego co ma mieć, a kasetkę respektują.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm