  • 1. Data: 2005-10-03 11:15:17
    Temat: Krajowy Rejestr Karny
    Od: "Darth Vader" <k...@i...pl>

    Witam,

    Kiedyś byłem niegrzecznym człowiekiem ;-)
    W 1997 i 1998 miałem jakieś sprawy w sądzie za co w 2000 roku po kilku
    odroczeniach poszedłem sobie na odpoczynek 8miesięczny.

    Teraz chcę wziąźć udział w przetargu i wymagaja odemnie dokementu z KRK

    Z tego co sie kiedyś orientowałem do konto sie "czyści" po 5 latach. Ale
    nie wiem czy to jest prawdą i czy w moim przypadku te 5 lat od chwili
    otrzymania ostatniego wyroku czyli 1998 czy od chwili opuszczenia Zakład
    Karny czyli w grudniu 2000

    Proszę o pomoc.

    Darth

  • 2. Data: 2005-10-03 12:32:28
    Temat: Re: Krajowy Rejestr Karny
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Darth Vader" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wiem czy to jest prawdą i czy w moim przypadku te 5 lat od chwili
    > otrzymania ostatniego wyroku czyli 1998 czy od chwili opuszczenia Zakład

    Istotne jest za co siedziałeś?
    Jak za morderstwo czy inne rozboje to nie ma to znaczenia.
    Jeżeli zaś siedziałeś za

    Z postępowania wyklucza się
    osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w
    związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa,
    przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
    popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

  • 3. Data: 2005-10-03 16:22:17
    Od: "Darth Vader" <k...@i...pl>

> [...]
    > przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
    > popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;

    Czy w tym drugim przypadku jest jakis termin w ktorym ulega to przedawnieniu
    ??